JABOK:J2411 Anglický jazyk III - Informace o předmětu
J2411 Anglický jazyk III
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickázima 2020
- Rozsah
- 0/3/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (cvičící)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící) - Garance
- Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- J2411/DA: Po 12:00–13:30 4 a každou sudou středu 8:30–10:00 2, kromě Po 5. 10. až Pá 9. 10., kromě Po 26. 10. až Pá 6. 11., kromě Po 30. 11. až Pá 4. 12., kromě St 23. 12. až Ne 3. 1., Z. Heřmánková
J2411/DB: St 8:30–10:00 8 a každé sudé pondělí 12:00–13:30 8, kromě Po 5. 10. až Pá 9. 10., kromě Po 26. 10. až Pá 6. 11., kromě Po 30. 11. až Pá 4. 12., kromě St 23. 12. až Ne 3. 1., I. Adámková
J2411/K: Út 15. 9. 17:00–17:30 3, I. Adámková - Předpoklady
- J1412 Anglický jazyk II && !NOWANY( J2421 Německý jazyk III )
Předpokladem je splnění předmětů Anglický jazyk I. a Anglický jazyk II. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Rozvoj komunikačních dovedností v anglickém jazyce se zaměřením na odborný jazyk. Cílem je rozšířit vyjadřovací schopnosti studentů v oblasti teologie a sociální práce s důrazem na odpovídající slovní zásobu a gramatiku. Důraz je kladen také na skupinovou práci a schopnost prezentovat odborná témata.
- Osnova
- Osnova je vytvářena podle individuálních potřeb skupin. Všichni studenti jsou vedeni k rozvoji vyjadřovacích schopností v oblasti teologie a sociální práce a to včetně odpovídající gramatiky a slovní zásoby. V tomto semestru jsou procvičovány: odborný jazyk a odpovídající slovní zásoba, gramatika, písemný projev, ústní projev, četba.
- Literatura
- povinná literatura
- ADÁMKOVA, Ivana, Ivana ČIHÁNKOVÁ, Eva HERNOVÁ a Michal PAŘÍZEK (eds.). English for Social Services. Praha: Jabok, 2014.
- neurčeno
- MURPHY, Raymond. Essential Grammar in Use : a self-study reference and practice book for elementary students of English : with answers [Murphy, 1997]. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. 300 s. : i. ISBN 0-521-55928-6.
- HASHEMI, Louise a Barbara THOMAS. Objective PET. 1. publ. Cambridge: Cambridge University Press, 2003. 208 s. ISBN 0521805791.
- REDMAN, Stuart. English vocabulary in use : pre-intermediate and intermediate. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 1999. 270 s. ISBN 0-521-55737-2.
- SWAN, Michael. Practical English Usage [Swan, 1991]. Oxford: Oxford University Press, 1991. Nestr. ISBN 0-19-427403-9.
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use : advanced. Cambridge: Cambridge University Press, 2002. 315 s. : i. ISBN 0-521-65397-5.
- Výukové metody
- pro studenty denního studia: skupinové práce, individuální práce, rozhovory, prezentace, diskuze, písemné práce, etc.
- Metody hodnocení
- Požadavky na 1 semestr pro studenty denního studia: - 2 - 4 písemné testy splněné nad 60% - 65% - ústní prezentace v hodině - domácí písemná práce - aktivní prezence nad 75%
- Informace učitele
- J2411/DA Anglický jazyk III Třídní kniha 2.9. Introduction, syllabus, holidays 7.9. Counselling Services - 1.1, 1.2 - speaking, listening 14.9. Grammar game - How well do you know me?, 1.3 Counselling services- problems and solutions 16.9. Song Imagine, 1.5, 1.6 Counselling services - listening to two stories and speaking 21.9. Song Sounds of Silence + discussion, Counselling Services 1.10 Reading - Active listening (+video Body language) 30.9. Vocabulary game, Counselling Services - vocabulary practice, revision, passive - practice 12.10. Speaking - placement, work experience, passive - practice 14.10. Personal Assistance Services - 2.1, 2.2, 2.3 - speaking, text, vocabulary 19.10. Personal Assistance Services - 2.8 - speaking - tasks of PA, vocabulary practice 9.11. Personal Assistance Services - 2.5 - reading+vocabulary, 2.13 - video 11.11. Personal Assistance Services - 2.10 - reading, vocabulary practice 16.11. The Velvet Revolution - video, discussion 23.11. Sheltered Housing - 3.1, 3.2 - vocabulary, text, speaking 25.11. Sheltered Housing - 3.4 - vocabulary practice, conditional sentences - 3.5 7.12. Sheltered Housing - 3.6 - reading, vocabulary practice 1.7, speaking 9.12. Homelessness - speaking, video - help from the Salvation Army 14.12. Sheltered housing for homeless people - 3.11 - reading, speaking, vocabulary revision J2411/DB Anglický jazyk III 2.9. - úvod, sylabus, prázdniny 9.9. - Rehabilitation of people with disabilities - úvod, slovní zásoba 16.9. - Rehabilitation of people with disabilities, poslech, práce s textem, část filmu What´s eating Gilbert Grape - diskuse 23.9. - Rehabilitation of people with disabilities, poslech, práce s textem, část filmu What´s eating Gilbert Grape - diskuse, linking words 30.9. - Rehabilitation of people with disabilities 13.6 - diskuse, linking words, opakování tvorby otázek, část filmu What´s eating Gilbert Grape - diskuse ONLINE vyučování 12.10. - Rehabilitation of people with disabilities 13.7 - fráze, kolokace z filmu Supported Living, linking words - because of, thanks to 14.10. - IN CASE - výklad a společné procvičování, Rehabilitation of people with disabilities 13.7 - fráze, kolokace z dokumentu Work 21.10. - Prezentace dvou studentů - téma: moje oblíbená biblická postava, následná diskuse a otázky, zpětná vazba; procvičování vazby IN CASE, Rehabilitation of people with disabilities 13.8 9.11. - Prezentace dvou studentů - téma: moje oblíbená biblická postava, následná diskuse a otázky, zpětná vazba; Assistive technologies - čtení a poslech z učebnice English for Social Workers 11.11. - samostatný úkol - film What´s eating Gilbert Grape, vypracování odpovědí na dané otázky 18.11. - diskuse ve skupinách o důležitých momentech filmu, komentář části filmu po skupinách, dvě prezentace studentů a následná diskuse 23.11. - prezentace studentky a následná diskuse a otázky, linking words - výklad a práce ve skupinách, poslech písně 25.11. - presentace studenta a následná diskuse a otázky, linking words, dokument o životě lidí s postižením s diskusí 7.12. - diskuse o významu adventu, linking words, práce s filmem - speaking 9.12. - presentace studenta a následná diskuse, linking words, poslech písně, práce s textem a výslovností 16.12. - samostatná práce - čtení povídky Roalda Dahla
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (zima 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.jabok.cz/predmet/jabok/zima2020/J2411