J3412 Anglický jazyk VI

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
léto 2023
Rozsah
0/3/0. 3 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (cvičící)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící)
Garance
Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
J3412/DA: Út 12:00–13:30 8 a každý sudý čtvrtek 12:00–13:30 8, kromě Po 3. 4. až Pá 21. 4., kromě Po 15. 5. až Pá 26. 5., kromě, I. Adámková
J3412/DB: Út 12:00–13:30 2 a každý sudý čtvrtek 12:00–13:30 2, kromě Po 3. 4. až Pá 21. 4., kromě Po 15. 5. až Pá 26. 5., Z. Heřmánková
J3412/DC: Út 13:45–15:15 8 a každý lichý čtvrtek 12:00–13:30 8, kromě Po 3. 4. až Pá 21. 4., kromě Čt 27. 4., kromě Po 15. 5. až Pá 26. 5., I. Adámková
J3412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Heřmánková
Předpoklady
( J3411 Anglický jazyk V && ! NOWANY ( J3422 Německý jazyk VI )) || FORMA ( K )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Na konci tohoto předmětu bude student schopen - číst v cizím jazyce odborné texty v oboru sociální práce a teologie - vypracovat Resumé odborného textu - komunikovat v oboru sociální práce a teologie
Osnova
  • Osnova bude založena na výběru kapitol z učebnice ENGLISH FOR SOCIAL WORKERS a English for Social Services po dohodě se studenty dle jejich preferencí v oblasti sociální práce.
Metody hodnocení
Požadavky na 1 semestr: - 2 - 3 písemné testy splněné nad 60% - prezentace odborného textu - Summary odborného textu - prezence nad 75% Požadavky na závěrečnou zkoušku viz Dokumenty katedry jazyků.
Informace učitele
Třídní kniha 3AA 31.1. úvod, sylabus, konverzace s kartičkami BOUNCE, úvod do nepřímé řeči, procvičování, část filmu Adam´s Apples 7.2. píseň Into My Arms - diskuse o písni, procvičování nepřímé řeči, část filmu Adam´s Apples 9.2. nepřímá řeč - určení času a místa, diskuze o filmu Adam´s Apples, dokončení filmu 14.2. doplňující informace o filmu Adam´s Aples, diskuze, nepřímá řeč, procvičování 21.2. konverzace o filmu Adam´s Apple, souslednost časová v podmínkových větách a s časovými spojkami, Refugee camp - práce s textem 23.2. prezentace studentky s dikuzí, předbudoucí čas - úvod, procvičování 28.2. předbudoucí čas - procvičování, téma Vicious Circle of Poverty - dokumenty, diskuze 7.3. konverzační aktivita, hra, porcvičování nové slovní zásoby 9.3. aktivita na předbudoucí čas - 10 years from now, poslech písně, konverzace na téma Zaměstnání, které bych nikdy nechtěla dělat, diskuse o chudobě ve světě, seznámení se s webovými stránkami Worldmapper 14.3. rozdílný přízvuk u slov se stejným spellingem 1, sledování dokumentu o slumu Kibera, téma Flying toilets 21.3. prezentace studentky s diskuzí, rozdílný přízvuk u slov se stejným spellingem 2, konverzační hra 23.3. prezentace studentky s diskuzí, poslech písně DAY IS DONE - diskuze, práce se slovníky 28.3. March Test 25.4. konverzace o absolventských pracích, kontrola testu, konverzační hra o Jaboku 2.5. debata ve dvou skupinách o silných a slabých stránkách Jaboku 4.5. žádný student nepřišel, lekce odpadla 9.5. závěrečná hodina, výhody a nevýhody Jaboku, co jsme dělali během celých třech let, plány do nejbližších let 3AB 31.1. Introduction, syllabus, speaking activity - This pen´s name..., relative clauses (rules, practice) 7.2. Film - Miss Potter 9.2. Writing task based on the film 14.2. Speaking about last week, relative clauses with whose, whom, where... + exercises, practice - pair -work- guessing, team work (quiz questions) 21.2. Lent, Ash Wednesday, Shrove Tuesday - films + questions, speaking and vocabulary, relative clauses - practice 23.2. Relative clauses - practice, Outreach work - vocabulary, text 28.2. Outreach work - reading 14.3, questions, speaking 7.3. Revision for the test - vocabulary - Lent, relative clauses, speaking activities - definitons.... 9.3. Test I, song Suzanne (Leonard Cohen) - fill-in task, vocabulary, speaking, video - Our Work: Outreach + speaking 14.3. Presentation (student - text for final exam), Young offenders - text, vocabulary, speaking 21.3. Topic - Young offenders, listening - Tim´s story, Tony´s story + vocabulary, activities, articles (use, practice) 23.3. Presentation (student), song Nick Cave (Into My Arms) - listening + vocabulary work, articles (use, practice) 28.3. Presentation (student), speaking activity (various questions), Easter (text - reading, listening + questions) 25.4. Presentation (student), speaking activity (various topics), modal verbs - exercises 2.5. Presentations (students), modal verbs - practice 4.5. Presentations (students), revision for the test (vocabulary - beliefs, religions, useful phrases for summary) 9.5. Test II, my future plans - speaking, listening - song B.Dylan, Forever Young. 3AC 31.1. úvod, sylabus, konverzace s kartičkami BOUNCE, TELL, SAY, SPEAK, TALK teorie, procvičování, začátek filmu The Good Lie 2.2. konverzace s kartičkami BOUNCE, TELL, SAY, SPEAK, TALK procvičování, konverzace o filmu The Good Lie, pokračování filmu 7.2. procvičování TELL, SAY, diskuse o předchozí části filmu, sledování části filmu The Good Lie 14.2. dokončení filmu Good Lie, diskuze, úvod do používání vazby předmětu s infinitivem, procvičování 16.2. warm up aktivita, procvičování vazby předmětu s infinitivem, úvod do tématu REFUGEE CAMP 21.2 warm up aktivita, procvičování vazby předmětu s infinitivem, slovní zásoba k tématu REFUGEE CAMP, práce s textem 28.2. procvičování vazby předmětu s infinitivem, slovní zásoba k tématu REFUGEE CAMP, práce s textem 2.3. konverzační téma, čtení textu o uprchlickém táboře, hra 7.3. procvičování výslovnosti, diskuze o chudobě ve světě - použití stránek Worldmapper 14.3. prezentace studentky s následnou diskuzí, překlad textu Refugee Camp, účelové věty se stejným podmětem 16.3. prezentace studentky s diskuzí, konverzace o chudobě a uprchlických táborech, procvičování účelových vět se stejným podmětem 21.3. přednáška o chudobě v USA 28.3. diskuze o přednášce, procvičování k testu 25.4. konverzace o absolventských pracích, kontrola testu, konverzační hra o Jaboku 2.5. tři prezentace s následnou diskuzí 9.5. prezentace studentky s diskuzí, výhody a nevýhody studia na Jaboku 11.5. Závěrečná hodina, shrnutí tří let studia, plány do budoucnosti
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2010, léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2024.