JABOK:J3412 Anglický jazyk VI - Informace o předmětu
J3412 Anglický jazyk VI
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáléto 2023
- Rozsah
- 0/3/0. 3 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (cvičící)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící) - Garance
- Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- J3412/DA: Út 12:00–13:30 8 a každý sudý čtvrtek 12:00–13:30 8, kromě Po 3. 4. až Pá 21. 4., kromě Po 15. 5. až Pá 26. 5., kromě, I. Adámková
J3412/DB: Út 12:00–13:30 2 a každý sudý čtvrtek 12:00–13:30 2, kromě Po 3. 4. až Pá 21. 4., kromě Po 15. 5. až Pá 26. 5., Z. Heřmánková
J3412/DC: Út 13:45–15:15 8 a každý lichý čtvrtek 12:00–13:30 8, kromě Po 3. 4. až Pá 21. 4., kromě Čt 27. 4., kromě Po 15. 5. až Pá 26. 5., I. Adámková
J3412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Heřmánková - Předpoklady
- ( J3411 Anglický jazyk V && ! NOWANY ( J3422 Německý jazyk VI )) || FORMA ( K )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto předmětu bude student schopen - číst v cizím jazyce odborné texty v oboru sociální práce a teologie - vypracovat Resumé odborného textu - komunikovat v oboru sociální práce a teologie
- Osnova
- Osnova bude založena na výběru kapitol z učebnice ENGLISH FOR SOCIAL WORKERS a English for Social Services po dohodě se studenty dle jejich preferencí v oblasti sociální práce.
- Metody hodnocení
- Požadavky na 1 semestr: - 2 - 3 písemné testy splněné nad 60% - prezentace odborného textu - Summary odborného textu - prezence nad 75% Požadavky na závěrečnou zkoušku viz Dokumenty katedry jazyků.
- Informace učitele
- Třídní kniha 3AA 31.1. úvod, sylabus, konverzace s kartičkami BOUNCE, úvod do nepřímé řeči, procvičování, část filmu Adam´s Apples 7.2. píseň Into My Arms - diskuse o písni, procvičování nepřímé řeči, část filmu Adam´s Apples 9.2. nepřímá řeč - určení času a místa, diskuze o filmu Adam´s Apples, dokončení filmu 14.2. doplňující informace o filmu Adam´s Aples, diskuze, nepřímá řeč, procvičování 21.2. konverzace o filmu Adam´s Apple, souslednost časová v podmínkových větách a s časovými spojkami, Refugee camp - práce s textem 23.2. prezentace studentky s dikuzí, předbudoucí čas - úvod, procvičování 28.2. předbudoucí čas - procvičování, téma Vicious Circle of Poverty - dokumenty, diskuze 7.3. konverzační aktivita, hra, porcvičování nové slovní zásoby 9.3. aktivita na předbudoucí čas - 10 years from now, poslech písně, konverzace na téma Zaměstnání, které bych nikdy nechtěla dělat, diskuse o chudobě ve světě, seznámení se s webovými stránkami Worldmapper 14.3. rozdílný přízvuk u slov se stejným spellingem 1, sledování dokumentu o slumu Kibera, téma Flying toilets 21.3. prezentace studentky s diskuzí, rozdílný přízvuk u slov se stejným spellingem 2, konverzační hra 23.3. prezentace studentky s diskuzí, poslech písně DAY IS DONE - diskuze, práce se slovníky 28.3. March Test 25.4. konverzace o absolventských pracích, kontrola testu, konverzační hra o Jaboku 2.5. debata ve dvou skupinách o silných a slabých stránkách Jaboku 4.5. žádný student nepřišel, lekce odpadla 9.5. závěrečná hodina, výhody a nevýhody Jaboku, co jsme dělali během celých třech let, plány do nejbližších let 3AB 31.1. Introduction, syllabus, speaking activity - This pen´s name..., relative clauses (rules, practice) 7.2. Film - Miss Potter 9.2. Writing task based on the film 14.2. Speaking about last week, relative clauses with whose, whom, where... + exercises, practice - pair -work- guessing, team work (quiz questions) 21.2. Lent, Ash Wednesday, Shrove Tuesday - films + questions, speaking and vocabulary, relative clauses - practice 23.2. Relative clauses - practice, Outreach work - vocabulary, text 28.2. Outreach work - reading 14.3, questions, speaking 7.3. Revision for the test - vocabulary - Lent, relative clauses, speaking activities - definitons.... 9.3. Test I, song Suzanne (Leonard Cohen) - fill-in task, vocabulary, speaking, video - Our Work: Outreach + speaking 14.3. Presentation (student - text for final exam), Young offenders - text, vocabulary, speaking 21.3. Topic - Young offenders, listening - Tim´s story, Tony´s story + vocabulary, activities, articles (use, practice) 23.3. Presentation (student), song Nick Cave (Into My Arms) - listening + vocabulary work, articles (use, practice) 28.3. Presentation (student), speaking activity (various questions), Easter (text - reading, listening + questions) 25.4. Presentation (student), speaking activity (various topics), modal verbs - exercises 2.5. Presentations (students), modal verbs - practice 4.5. Presentations (students), revision for the test (vocabulary - beliefs, religions, useful phrases for summary) 9.5. Test II, my future plans - speaking, listening - song B.Dylan, Forever Young. 3AC 31.1. úvod, sylabus, konverzace s kartičkami BOUNCE, TELL, SAY, SPEAK, TALK teorie, procvičování, začátek filmu The Good Lie 2.2. konverzace s kartičkami BOUNCE, TELL, SAY, SPEAK, TALK procvičování, konverzace o filmu The Good Lie, pokračování filmu 7.2. procvičování TELL, SAY, diskuse o předchozí části filmu, sledování části filmu The Good Lie 14.2. dokončení filmu Good Lie, diskuze, úvod do používání vazby předmětu s infinitivem, procvičování 16.2. warm up aktivita, procvičování vazby předmětu s infinitivem, úvod do tématu REFUGEE CAMP 21.2 warm up aktivita, procvičování vazby předmětu s infinitivem, slovní zásoba k tématu REFUGEE CAMP, práce s textem 28.2. procvičování vazby předmětu s infinitivem, slovní zásoba k tématu REFUGEE CAMP, práce s textem 2.3. konverzační téma, čtení textu o uprchlickém táboře, hra 7.3. procvičování výslovnosti, diskuze o chudobě ve světě - použití stránek Worldmapper 14.3. prezentace studentky s následnou diskuzí, překlad textu Refugee Camp, účelové věty se stejným podmětem 16.3. prezentace studentky s diskuzí, konverzace o chudobě a uprchlických táborech, procvičování účelových vět se stejným podmětem 21.3. přednáška o chudobě v USA 28.3. diskuze o přednášce, procvičování k testu 25.4. konverzace o absolventských pracích, kontrola testu, konverzační hra o Jaboku 2.5. tři prezentace s následnou diskuzí 9.5. prezentace studentky s diskuzí, výhody a nevýhody studia na Jaboku 11.5. Závěrečná hodina, shrnutí tří let studia, plány do budoucnosti
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2023, nejnovější)
- Permalink: https://is.jabok.cz/predmet/jabok/leto2023/J3412