JABOK:J3412 Anglický jazyk VI - Informace o předmětu
J3412 Anglický jazyk VI
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáléto 2021
- Rozsah
- 0/3/0. 3 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (cvičící)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící) - Garance
- Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- J3412/DA: Čt 12:00–13:30 8 a každé liché úterý 10:15–11:45 8, kromě Po 29. 3. až Pá 16. 4., kromě Po 17. 5. až Pá 28. 5., I. Adámková
J3412/DB: Čt 12:00–13:30 2 a každé liché úterý 10:15–11:45 3, kromě Po 29. 3. až Pá 16. 4., kromě Po 17. 5. až Pá 28. 5., Z. Heřmánková
J3412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Adámková, Z. Heřmánková - Předpoklady
- ( J3411 Anglický jazyk V && !NOWANY( J3422 Německý jazyk VI )) || FORMA(K)
Úspěšné ukončení předmětů Anglický jazyk I, II, III a IV - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto předmětu bude student schopen - číst v cizím jazyce odborné texty v oboru sociální práce a teologie - vypracovat Resumé odborného textu - komunikovat v oboru sociální práce a teologie
- Osnova
- Osnova bude založena na výběru kapitol z učebnice ENGLISH FOR SOCIAL WORKERS po dohodě se studenty dle jejich preferencí v oblasti sociální práce.
- Metody hodnocení
- Požadavky na 1 semestr: - 2 - 3 písemné testy splněné nad 60% - prezentace odborného textu - Summary odborného textu - prezence nad 75% Požadavky na závěrečnou zkoušku viz Dokumenty katedry jazyků.
- Informace učitele
- 3AA 2.2. - úvod, sylabus, práce s písní Don´t stop me now 4.2. - společná kontrola domácího úkolu, práce s písní Don´t stop me now, učebnice English for Social Workers, Unit 1, cvičení 1.1 a 1.2 11.2. - Headway workbook - Unit 4, cvičení 1 a 2, práce s filmem Catch me if you can 16.2. - učebnice English for Social Workers, Unit 1, cvičení 1.2 - překlad, práce s textem a novou slovní zásobou, Headway workbook - Unit 4, Ex. 6 - none, no neither... 18.2. - Headway workbook - Unit 4, opakování - none, no neither..., Ex. 7, conversation - White Lie 25.2. - Headway workbook - Unit 4, Ex. 10 - procvičování slov ve skupinách, Ex. 11 - intonation in question tags, učebnice English for Social Workers, Unit 1, cvičení 1.5 - překlad, poslech, False Friends 2.3. - English for Social Workers, Unit 1, cvičení 1.8 - překlad, poslech, 1.6 - listening and discussion, False Friends - presentation of students 4.3. - stránky Window swop - úvodní konverzace, False Friends - presentation to the rest of the students, práce se stránkami různých poradenských služeb ve světě, následná krátká prezentace těchto služeb 11.3 - prezentace studentky s následnou diskusí, English for Social Services - cvičení 1.6 - procvičování frází, poslech, čtení, tvorba vět s frázemi z textu 25.3. - online test, diskuse 22.4. - prezentace studentky s následnou diskusí, vyjádření budoucnosti pomocí přítomného času 27.4.- čtení krátké povídky a diskuse 29.4. - návštěva paní Marcely Friedlové z komunity Archa v Londýně, diskuse 6.5. - prezentace studentky s následnou diskusí, film o budoucích časech, procvičování, budoucí čas průběhový 11.5. - budoucí čas + časové věty, spojky, procvičování, píseň When I am 64- poslech, práce s textem 13.5. - závěrečná hodina - shrnutí znalostí z celéh tříleté výuky - Whiteboard, přídavná jména - synonyma k very happy and very sad - Youtube video, my plans for the future - použití různých vyjádření budoucnosti J3412 Anglický jazyk VI 3AB (online) 2.2. Introduction, syllabus, song Turn, Turn, Turn - listening, speaking, reading the Bible text (Ecclesiases 3) 4.2. Bible - vocabulary - books of the Bible, video about the Bible, vocabulary practice 11.2. Bible vocabulary - revision, beliefs - listening exercise, vocabulary work, speaking (Ideas and Issues, p. 24/1,2) 16.2. Bible quiz, beliefs and superstitions - speaking, vocabulary practice, listening - song Superstition 18.2. Ash Wednesday - text, video, I´m a Believer - reading, exercises, speaking (Ideas and Issues p. 22) 25.2. Speaking - religious cults, grammar practice - suggest+gerund or should (Ideas and Issues, p. 23) 11.3. Presentation (student) - book God Is Love Alone + discussion about Taizé community, relative clauses - presentation, practice (exercises - Murphy grammar book unit 92) 16.3. Presentation (student) - article Recognition of Spirituality in Health Care + vocabulary work, relative clauses practice (Murphy unit 93) 18.3. The Christian year - reading, speaking, vocabulary work, relative clauses practice (Murphy unit 94) 25.3. Taizé song - listening, Easter - video, text, vocabulary work, speaking 22.4. Song - The Deer´s Cry, The World´s Religions - reading, speaking 27.4. Presentation (student) - article The Role of Spirituality in Health Care + vocabulary work, reading, discussion 29.4. Taizé song - Lord, Hear My Prayer, religions - Judaism, Christianity - vocabulary, reading, speaking 6.5. Islam - vocabulary, text, speaking, grammar practice - to, for, so that (purpose) - Murphy Unit 64 11.5. Presentation - spirituality and the dying people, buddhism + discussion 13.5. Presentation - religious diversity and social work + discussin, speaking - this school year, my future plans, song - Forever Young.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.jabok.cz/predmet/jabok/leto2021/J3412