J3412 Anglický jazyk VI

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
léto 2021
Rozsah
0/3/0. 3 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (cvičící)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící)
Garance
Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
J3412/DA: Čt 12:00–13:30 8 a každé liché úterý 10:15–11:45 8, kromě Po 29. 3. až Pá 16. 4., kromě Po 17. 5. až Pá 28. 5., I. Adámková
J3412/DB: Čt 12:00–13:30 2 a každé liché úterý 10:15–11:45 3, kromě Po 29. 3. až Pá 16. 4., kromě Po 17. 5. až Pá 28. 5., Z. Heřmánková
J3412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Adámková, Z. Heřmánková
Předpoklady
( J3411 Anglický jazyk V && ! NOWANY ( J3422 Německý jazyk VI )) || FORMA ( K )
Úspěšné ukončení předmětů Anglický jazyk I, II, III a IV
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Na konci tohoto předmětu bude student schopen - číst v cizím jazyce odborné texty v oboru sociální práce a teologie - vypracovat Resumé odborného textu - komunikovat v oboru sociální práce a teologie
Osnova
  • Osnova bude založena na výběru kapitol z učebnice ENGLISH FOR SOCIAL WORKERS po dohodě se studenty dle jejich preferencí v oblasti sociální práce.
Metody hodnocení
Požadavky na 1 semestr: - 2 - 3 písemné testy splněné nad 60% - prezentace odborného textu - Summary odborného textu - prezence nad 75% Požadavky na závěrečnou zkoušku viz Dokumenty katedry jazyků.
Informace učitele
3AA 2.2. - úvod, sylabus, práce s písní Don´t stop me now 4.2. - společná kontrola domácího úkolu, práce s písní Don´t stop me now, učebnice English for Social Workers, Unit 1, cvičení 1.1 a 1.2 11.2. - Headway workbook - Unit 4, cvičení 1 a 2, práce s filmem Catch me if you can 16.2. - učebnice English for Social Workers, Unit 1, cvičení 1.2 - překlad, práce s textem a novou slovní zásobou, Headway workbook - Unit 4, Ex. 6 - none, no neither... 18.2. - Headway workbook - Unit 4, opakování - none, no neither..., Ex. 7, conversation - White Lie 25.2. - Headway workbook - Unit 4, Ex. 10 - procvičování slov ve skupinách, Ex. 11 - intonation in question tags, učebnice English for Social Workers, Unit 1, cvičení 1.5 - překlad, poslech, False Friends 2.3. - English for Social Workers, Unit 1, cvičení 1.8 - překlad, poslech, 1.6 - listening and discussion, False Friends - presentation of students 4.3. - stránky Window swop - úvodní konverzace, False Friends - presentation to the rest of the students, práce se stránkami různých poradenských služeb ve světě, následná krátká prezentace těchto služeb 11.3 - prezentace studentky s následnou diskusí, English for Social Services - cvičení 1.6 - procvičování frází, poslech, čtení, tvorba vět s frázemi z textu 25.3. - online test, diskuse 22.4. - prezentace studentky s následnou diskusí, vyjádření budoucnosti pomocí přítomného času 27.4.- čtení krátké povídky a diskuse 29.4. - návštěva paní Marcely Friedlové z komunity Archa v Londýně, diskuse 6.5. - prezentace studentky s následnou diskusí, film o budoucích časech, procvičování, budoucí čas průběhový 11.5. - budoucí čas + časové věty, spojky, procvičování, píseň When I am 64- poslech, práce s textem 13.5. - závěrečná hodina - shrnutí znalostí z celéh tříleté výuky - Whiteboard, přídavná jména - synonyma k very happy and very sad - Youtube video, my plans for the future - použití různých vyjádření budoucnosti J3412 Anglický jazyk VI 3AB (online) 2.2. Introduction, syllabus, song Turn, Turn, Turn - listening, speaking, reading the Bible text (Ecclesiases 3) 4.2. Bible - vocabulary - books of the Bible, video about the Bible, vocabulary practice 11.2. Bible vocabulary - revision, beliefs - listening exercise, vocabulary work, speaking (Ideas and Issues, p. 24/1,2) 16.2. Bible quiz, beliefs and superstitions - speaking, vocabulary practice, listening - song Superstition 18.2. Ash Wednesday - text, video, I´m a Believer - reading, exercises, speaking (Ideas and Issues p. 22) 25.2. Speaking - religious cults, grammar practice - suggest+gerund or should (Ideas and Issues, p. 23) 11.3. Presentation (student) - book God Is Love Alone + discussion about Taizé community, relative clauses - presentation, practice (exercises - Murphy grammar book unit 92) 16.3. Presentation (student) - article Recognition of Spirituality in Health Care + vocabulary work, relative clauses practice (Murphy unit 93) 18.3. The Christian year - reading, speaking, vocabulary work, relative clauses practice (Murphy unit 94) 25.3. Taizé song - listening, Easter - video, text, vocabulary work, speaking 22.4. Song - The Deer´s Cry, The World´s Religions - reading, speaking 27.4. Presentation (student) - article The Role of Spirituality in Health Care + vocabulary work, reading, discussion 29.4. Taizé song - Lord, Hear My Prayer, religions - Judaism, Christianity - vocabulary, reading, speaking 6.5. Islam - vocabulary, text, speaking, grammar practice - to, for, so that (purpose) - Murphy Unit 64 11.5. Presentation - spirituality and the dying people, buddhism + discussion 13.5. Presentation - religious diversity and social work + discussin, speaking - this school year, my future plans, song - Forever Young.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2010, léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2022, léto 2023, léto 2024.