JABOK:J3412 Anglický jazyk VI - Informace o předmětu
J3412 Anglický jazyk VI
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáléto 2022
- Rozsah
- 0/3/0. 3 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (cvičící)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící) - Garance
- Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- J3412/DA: Čt 12:00–13:30 2 a každé sudé úterý 12:00–13:30 2, kromě Po 4. 4. až Pá 22. 4., kromě, kromě Po 16. 5. až Pá 27. 5., kromě, I. Adámková
J3412/DB: Út 12:00–13:30 3 a každý sudý čtvrtek 12:00–13:30 3, kromě Po 4. 4. až Pá 22. 4., kromě, kromě Po 16. 5. až Pá 27. 5., kromě, Z. Heřmánková
J3412/DC: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Adámková
J3412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Heřmánková - Předpoklady
- ( J3411 Anglický jazyk V && !NOWANY( J3422 Německý jazyk VI )) || FORMA(K)
Úspěšné ukončení předmětů Anglický jazyk I, II, III a IV - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto předmětu bude student schopen - číst v cizím jazyce odborné texty v oboru sociální práce a teologie - vypracovat Resumé odborného textu - komunikovat v oboru sociální práce a teologie
- Osnova
- Osnova bude založena na výběru kapitol z učebnice ENGLISH FOR SOCIAL WORKERS po dohodě se studenty dle jejich preferencí v oblasti sociální práce.
- Metody hodnocení
- Požadavky na 1 semestr: - 2 - 3 písemné testy splněné nad 60% - prezentace odborného textu - Summary odborného textu - prezence nad 75% Požadavky na závěrečnou zkoušku viz Dokumenty katedry jazyků.
- Informace učitele
- J3412 Anglický jazyk VI 3AA 3.2. Introduction - information, syllabus, listening - song - The Beatles, Love Is All You Need, speaking - Christmas holidays, exam time 8.2. Crisis Intervention - introduction, reading - Erikson´s Stages of Development + discussion (English for Social Services 8.1, 8.2) 10.2. Presentation (text about dyslexia) - student, video - Erikson´s Stages of Development + vocabulary and speaking (English for Social Services 8.4., 8.5.), reading - text Crisis (8.6) 17.2. Crisis intervention - text - reading+vocabulary work (English for Social Services 8.7), stories - reading + questions (8.9), writing - choose one of the stories and describe how you would work with the client (8.10) 22.2. Quiz - How Resilient Are You? + questions, disccussion (English for Social Services 8.12), Coping Strategies - vocabulary, text - fill-in task (8.13) 24.2. Presentation - student (ADHD), reading - Coping strategies + questions, Prejudices about crisis - reading, discussion (English for Social Services 8.13, 8.8) 3.3. Presentation - student (Buddha´s life), expressions and phrasal verbs with put and take - exercises, listening 8.3. Speaking activity (2 true sentences and 1 false sentence about you + guess), revision for the test - phrasal verbs (game), ages and stages - exercises, speaking 10.3. Test (vocabulary - crisis intervention, ages and stages, grammar - phrasal verbs), documentary No Lions in Paris (project As I am - L´Arche International) + discussion 31.3. Presentation - student, Lent and Easter - video, text, vocabulary, exercises, speaking 28.4. Presentation - student (meditation), Easter - speaking activity Find someone who..., Time expressions - explanation + practice 3.5. Presentations (students - spirituality and values, ageing) + speaking, song One Day, time expressions - practice 5.5. Presentations (students) + speaking, revision for the test - time expressions - practice 12.5. Test, song - Once - listening+activities, presentation (student - gospels) + speaking J3412 Anglický jazyk VI 3AB 1.2. Introduction, syllabus,stolní hra - konverzace, modální slovesa 7.2. Modální slovesa, úvod do tématu EKOLOGICKÁ STOPA 10.2. Modální slovesa, ekologická stopa 15.2. sloveso nemuset v různých časech, ekologická stopa - teorie, čtení, překlad 22.2. Modální slovesa - procvičování, výpočet ekologické stopy, diskuse 24.2. Prezentace odborného textu studentkou a následná diskuze, procvičování modálních sloves, ekologická stopa, sledování části dokumentu Sweatshops - deadly fashion 1.3. hra na procvičení slovní zásoby, prezentace odborného textu studentkou a následná diskuze, procvičování modálních sloves typu must be, can´t be, may be..., dokončení sledování části dokumentu Sweatshops - deadly fashion 8.3. dvě prezentace studentek s následnou diskuizí, modální sloveso SHOULD, sledování dokumentu The Hidden Cost of Hamburger 10.3. prezentace studenta s následnou diskuizí, modální sloveso SHOULD - procvičování, překlad vět k tématu ekologická stopa - příprava k testu 15.3. - warm up - konverzační aktivita, procvičení modálních sloves k testu, ekologie - materiál OSN The Lazy Person´s Guide to Saving the World 29.3. písemný test 26.4. oprava testu, konverzační hra, prezentace studetky s následnou diskuzí, helen Keller - úvod 3.5. konverzační aktivita, prezentace studentky, seznámení s aplikací Wordle, Helen Keller - film Miracle Worker - úvodní část - diskuse 5.5. prezentace studentky, Helen Keller - dokument Amazing Story + diskuse, film Miracle Worker - pokračování - diskuse 10.5. závěrečná hodina, Kahoot připravený studenty, hodnocení
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.jabok.cz/predmet/jabok/leto2022/J3412