J3412 Anglický jazyk VI

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
léto 2022
Rozsah
0/3/0. 3 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (cvičící)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící)
Garance
Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
J3412/DA: Čt 12:00–13:30 2 a každé sudé úterý 12:00–13:30 2, kromě Po 4. 4. až Pá 22. 4., kromě, kromě Po 16. 5. až Pá 27. 5., kromě, I. Adámková
J3412/DB: Út 12:00–13:30 3 a každý sudý čtvrtek 12:00–13:30 3, kromě Po 4. 4. až Pá 22. 4., kromě, kromě Po 16. 5. až Pá 27. 5., kromě, Z. Heřmánková
J3412/DC: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Adámková
J3412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Heřmánková
Předpoklady
( J3411 Anglický jazyk V && ! NOWANY ( J3422 Německý jazyk VI )) || FORMA ( K )
Úspěšné ukončení předmětů Anglický jazyk I, II, III a IV
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Na konci tohoto předmětu bude student schopen - číst v cizím jazyce odborné texty v oboru sociální práce a teologie - vypracovat Resumé odborného textu - komunikovat v oboru sociální práce a teologie
Osnova
  • Osnova bude založena na výběru kapitol z učebnice ENGLISH FOR SOCIAL WORKERS po dohodě se studenty dle jejich preferencí v oblasti sociální práce.
Metody hodnocení
Požadavky na 1 semestr: - 2 - 3 písemné testy splněné nad 60% - prezentace odborného textu - Summary odborného textu - prezence nad 75% Požadavky na závěrečnou zkoušku viz Dokumenty katedry jazyků.
Informace učitele
J3412 Anglický jazyk VI 3AA 3.2. Introduction - information, syllabus, listening - song - The Beatles, Love Is All You Need, speaking - Christmas holidays, exam time 8.2. Crisis Intervention - introduction, reading - Erikson´s Stages of Development + discussion (English for Social Services 8.1, 8.2) 10.2. Presentation (text about dyslexia) - student, video - Erikson´s Stages of Development + vocabulary and speaking (English for Social Services 8.4., 8.5.), reading - text Crisis (8.6) 17.2. Crisis intervention - text - reading+vocabulary work (English for Social Services 8.7), stories - reading + questions (8.9), writing - choose one of the stories and describe how you would work with the client (8.10) 22.2. Quiz - How Resilient Are You? + questions, disccussion (English for Social Services 8.12), Coping Strategies - vocabulary, text - fill-in task (8.13) 24.2. Presentation - student (ADHD), reading - Coping strategies + questions, Prejudices about crisis - reading, discussion (English for Social Services 8.13, 8.8) 3.3. Presentation - student (Buddha´s life), expressions and phrasal verbs with put and take - exercises, listening 8.3. Speaking activity (2 true sentences and 1 false sentence about you + guess), revision for the test - phrasal verbs (game), ages and stages - exercises, speaking 10.3. Test (vocabulary - crisis intervention, ages and stages, grammar - phrasal verbs), documentary No Lions in Paris (project As I am - L´Arche International) + discussion 31.3. Presentation - student, Lent and Easter - video, text, vocabulary, exercises, speaking 28.4. Presentation - student (meditation), Easter - speaking activity Find someone who..., Time expressions - explanation + practice 3.5. Presentations (students - spirituality and values, ageing) + speaking, song One Day, time expressions - practice 5.5. Presentations (students) + speaking, revision for the test - time expressions - practice 12.5. Test, song - Once - listening+activities, presentation (student - gospels) + speaking J3412 Anglický jazyk VI 3AB 1.2. Introduction, syllabus,stolní hra - konverzace, modální slovesa 7.2. Modální slovesa, úvod do tématu EKOLOGICKÁ STOPA 10.2. Modální slovesa, ekologická stopa 15.2. sloveso nemuset v různých časech, ekologická stopa - teorie, čtení, překlad 22.2. Modální slovesa - procvičování, výpočet ekologické stopy, diskuse 24.2. Prezentace odborného textu studentkou a následná diskuze, procvičování modálních sloves, ekologická stopa, sledování části dokumentu Sweatshops - deadly fashion 1.3. hra na procvičení slovní zásoby, prezentace odborného textu studentkou a následná diskuze, procvičování modálních sloves typu must be, can´t be, may be..., dokončení sledování části dokumentu Sweatshops - deadly fashion 8.3. dvě prezentace studentek s následnou diskuizí, modální sloveso SHOULD, sledování dokumentu The Hidden Cost of Hamburger 10.3. prezentace studenta s následnou diskuizí, modální sloveso SHOULD - procvičování, překlad vět k tématu ekologická stopa - příprava k testu 15.3. - warm up - konverzační aktivita, procvičení modálních sloves k testu, ekologie - materiál OSN The Lazy Person´s Guide to Saving the World 29.3. písemný test 26.4. oprava testu, konverzační hra, prezentace studetky s následnou diskuzí, helen Keller - úvod 3.5. konverzační aktivita, prezentace studentky, seznámení s aplikací Wordle, Helen Keller - film Miracle Worker - úvodní část - diskuse 5.5. prezentace studentky, Helen Keller - dokument Amazing Story + diskuse, film Miracle Worker - pokračování - diskuse 10.5. závěrečná hodina, Kahoot připravený studenty, hodnocení
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2010, léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2023, léto 2024.