JABOK:J2412 Anglický jazyk IV - Informace o předmětu
J2412 Anglický jazyk IV
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáléto 2023
- Rozsah
- 0/3/0. 2 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (přednášející)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící)
Michal Pařízek, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- J2412/DA: Čt 10:15–11:45 2 a každé sudé pondělí 10:15–11:45 2, kromě Po 13. 2. až Pá 17. 2., kromě Po 13. 3. až Pá 24. 3., kromě Po 20. 3. až Pá 24. 3., kromě St 5. 4. až Út 11. 4., kromě Po 24. 4. až Pá 28. 4., kromě Po 1. 5., Z. Heřmánková
J2412/DB: Čt 10:15–11:45 8 a každé sudé pondělí 10:15–11:45 8, kromě Po 13. 2. až Pá 17. 2., kromě Po 13. 3. až Pá 24. 3., kromě Po 20. 3. až Pá 24. 3., kromě St 5. 4. až Út 11. 4., kromě Po 24. 4. až Pá 28. 4., kromě Po 1. 5., I. Adámková
J2412/DC: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Heřmánková
J2412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Adámková - Předpoklady
- ( J2411 Anglický jazyk III && !NOWANY( J2422 Německý jazyk IV )) || FORMA(K)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- rozvoj komunikačních dovedností v anglickém jazyce se zaměřením na sociální práci
- Osnova
- Osnova se vytváří dle úrovně znalostí studentů v jednotlivých skupinách.
- Výukové metody
- skupinové práce, individuální práce, rozhovory, prezentace, diskuze, písemné práce, etc.
- Metody hodnocení
- Požadavky na 1 semestr: - 2 - 4 písemné testy splněné nad 60% - 65% - ústní prezentace v hodině - domácí písemná práce - aktivní prezence nad 75%
- Informace učitele
- J2412 Anglický jazyk IV 2AA 2.2. Introduction, syllabus, Famous people with disabilities - film, vocabulary, speaking 6.2. Film Miss Potter 9.2. Writing task based on the film 20.2. Presentation (student, Bible story - 12-year-old Jesus in the temple), 13.5 Reading - Types of disabilities + vocabulary 23.2 Presentation (student, Bible story - The Lost Son), 13.7 Listening - Supported living + phrases, vocabulary work 2.3. Presentation (student, Bible story - John the Batpist), video - Supported Work + phrases, reading - Options at work (13.8) + speaking, modal verbs - revision 6.3. Presentation (student, Bible story - Jesus Talks with a Samaritan Woman), video about assistive and rehabilitative services + speaking, modal verbs - practice 9.3. Lent - video, Jesus is Tested in the Wilderness - text - reading, listening + discussion about the topic, modal verbs - exercises 30.3. Presentation (students), speaking activity (questions), revision for the test (vocabulary - disabilities - word search, word groups, modal verbs - exercises) 3.4. Test I, Easter - Holy week, Seven Last Words of Jesus on the Cross - reading, speaking 13.4. Speaking activity - Find someone who.... (topic - Easter), reading - Easter Sunday and the meaning of Easter + discussion 17.4. Quotes about communication - speaking, listening - Communication generally (fill-in task + speaking), reading - Communication with people with a learning disability + vocabulary work (Unit 15, 15.1-15.4) 20.4. Test - Reading - book Lois Lowry, Number the Stars + discussion about the book 4.5. Speaking (placement), modal verbs in the past - revision, practice, listening (try to imagine not being to able to read anything....), tips for communication with people with learning disabilities (15.5., 15.7, 15.9 - English for Social Services) 11.5. Presentation (student), reading - How to communicate with deaf people + vocabulary and speaking, use of English - translate (15.11) 15.5. Presentation (student), reading - Lip-reading + vocabulary and speaking, modal verbs in the past - practice 18.5. Test (vocabulary - communication with people with disabilities - Unit 15, modal verbs in the past), film about Helen Keller + questions, speaking. J2412 Anglický jazyk IV 2AB 2.2. Introduction - information, syllabus, teorie IT IS TIME, procvičování, úvod do kapitoly Rehabilitation of People with Disabilities film Famous people with disabilities 6.2. Wordle - úvodní súplečná aktivita, Kontrola domácího úkolu na trpný rod, Video - Famous People with Disabilities, citáty slavných lidí s postižením, překlad, text Well Known People with Disabilities - listening, reading (English for Social Services 13.3. a 13.4) 9.2. poslech písně IMAGINE, diskuze o písni, procvičování trpného rodu ve skupinách, čtení článku 13.5 ESS 20.2. presentace studentky s diskuzí, warm up aktivita Word Ladder, překlad článku 13.5 Rehabilitation of people with disabilities 23.2. presentace studentů s diskuzí, diskuze o tématickém dnu, definice ableismu, pokračování překladu článku 13.5 2.3. presentace studentky s diskuzí, práce s textem o postiženích, sledování dokumentu I am Musa, It is time - teorie 9.3. prezentace studentky s diskuzí, konverzace o proběhlých odborných praxích, procvičování gramatiky IT IS TIME 30.3. prezentace studentky s diskuzí, konverzace o lyžařském kurzu, sledování dokumentu NO LIONS IN PARIS - diskuze o životě lidí s postižením v komunitě, rodině, samostatném bydlení 3.4. March test 13.4. prezentace studentky s následnou diskuzí, nová slovní zásoba, čtení článku 13.8 Option at work, diskuze, práce s textem 17.4. prezentace studentek s následnou diskuzí, diskuze o zaměstnanosti a zaměstnávání lidí s postižením, kontrola testu 20.4. konverzace o odborných praxích, procvičování výslovnosti a fonetických symbolů na nové slovní zásobě, poslech dokumentu Supported Living - cvičení 13.7 ESS, vyhledávání frází pomocí poslechu 4.5. prezentace studentky s diskuzí, modální sloveso SHOULD, odborné fráze z cvičení 13.7 11.5.závěrečný test
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2023, nejnovější)
- Permalink: https://is.jabok.cz/predmet/jabok/leto2023/J2412