J2412 Anglický jazyk IV

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
léto 2022
Rozsah
0/3/0. 2 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Eva Hernová (přednášející)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící)
Garance
Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
J2412/DA: Po 10:15–11:45 8 a každý lichý čtvrtek 10:15–11:45 8, kromě Po 14. 2. až Pá 18. 2., kromě, kromě Po 14. 3. až Pá 25. 3., kromě, kromě St 13. 4. až Út 19. 4., kromě, kromě Po 25. 4. až Pá 29. 4., kromě, Z. Heřmánková
J2412/DB: Po 10:15–11:45 1 a každý sudý čtvrtek 10:15–11:45 2, kromě Po 14. 2. až Pá 18. 2., kromě Po 14. 3. až Pá 25. 3., kromě Po 21. 3. až Pá 25. 3., kromě St 13. 4. až Út 19. 4., kromě, kromě Po 25. 4. až Pá 29. 4., I. Adámková
J2412/DC: Út 15:30–17:00 8 a každý sudý čtvrtek 10:15–11:45 8, kromě Po 14. 2. až Pá 18. 2., kromě Po 14. 3. až Pá 25. 3., kromě Po 21. 3. až Pá 25. 3., kromě St 13. 4. až Út 19. 4., kromě, kromě Po 25. 4. až Pá 29. 4., I. Adámková
J2412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Adámková
Předpoklady
( J2411 Anglický jazyk III && ! NOWANY ( J2422 Německý jazyk IV )) || FORMA ( K )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
rozvoj komunikačních dovedností v anglickém jazyce se zaměřením na sociální práci
Osnova
  • Osnova se vytváří dle úrovně znalostí studentů v jednotlivých skupinách.
Výukové metody
skupinové práce, individuální práce, rozhovory, prezentace, diskuze, písemné práce, etc.
Metody hodnocení
Požadavky na 1 semestr: - 2 - 4 písemné testy splněné nad 60% - 65% - ústní prezentace v hodině - domácí písemná práce - aktivní prezence nad 75%
Informace učitele
J2412 Anglický jazyk IV 2AA 31.1. Introduction, syllabus, pre-reading activities - vocabulary, reading the book The Curious Incident with the Dog 2.2. Kontrola domácí četby, diskuse, společné čtení, počitatelná a nepočitatelná podstatná jména 7.2. četba, práce s textem, diskuse, používání členů - nová pravidla 21.2. diskuse o praxích, prezentace studentek s následnou diskusí a aktivitami,používání členů - teorie a cvičení 28.2. používání členů - teorie a cvičení, četba, diskuse, práce s textem 3.3. používání členů - teorie a cvičení, četba, diskuse, práce s textem 28.3. používání členů - teorie a cvičení, četba, diskuse, práce s textem 31.3. četba knihy, prezentace studentek s následnou diskusí, opakování členů k testu 4.4. písemný test 11.4. oprava testu, stylistika - vyprávění, poslech TED Talk o autismu - diskuse 2.5. konverzace o praxích pomocí obrázků, prezentace studetnů s následnou diskuzí, procvičování slovní zásoby pomocí Wordle, stylistika - Coordination 9.5. beseda s Marcelou Joy o hnutí Camphill v Irsku a o ekologické aktivitě Love Bee 12.5. aktivita Kahoot o knize The Curious Incident of the Dog, prezentace studentek s dikusí, stylistika - cvičení, hra - Who am I? 16.5. Either, Neither Both - výklad, procvičování, prezentace stuentky s diskuzí, společné čtení 23.5 Either, Neither Both - procvičování, dokončení celé knihy The curious incident of the dog a diskuze o knize 26.5. Závěrečný test, shrnutí celého roku J2412 Anglický jazyk IV 2AC 1.2. Introduction, syllabus, opakování modálních sloves, stolní hra - konverzace 7.2. modální slovesa -nemusím, úvod do čtení knihy Rain Man, čtení a práce s textem 22.2. modální slovesa - procvičování, Rain Man - práce s textem, společná četba, sledování části filmu, diskuse 24.2. prezentace studentek s následnou diskuzí, modální slovesa, Rain Man - slovní zásoba a čtení 1.3. Hra na procvičení slovní zásoby, modální slovesa, Rain Man - slovní zásoba a čtení 8.3. prezentace studentů s následnou diskuzí, Rain Man - čtení a sledování části filmu 10.3. prezentace studentů s následnou diskuzí, modální sloveso SHOULD, Rain Man - čtení a sledování části filmu 29.3. prezentace studentů s následnou diskuzí, procvičování modálních sloves - příprava na písemný test, Rain Man - čtení a sledování části filmu 5.4. písemný test 7.4. konverzační aktivita, borrow x lend, čtení knihy Rainman + sledování části filmu 20.4. knoverzační aktivita - popis obrázků, nová slovní zásoba + čtení Rain Man, film 3.5. prezentace studentek a následná diskuse, I WOULD LIKE TO, Rain Man - četní - diskuse 5.5. Opakování modálních sloves pomocí KAHOOT, Rain Man - čtení, sledování filmu, diskuse 10.5. prezentace studentek s diskusí, čtení a sledování filmu Rain Man s diskusí 17.5. seznámení s hrou Wordle, prezentace dvou studentek s následnou diskuzí, procvičování LIKE a WOULD LIKE 19.5. Wordle, aktivity na LIKE, WOULD LIKE, procvičování slovní zásoby z knihy Rain Man pomocí stolní hry, hra WHO AM I? 24.5. Závěrečný test, shrnutí celého roku J2412 Anglický jazyk IV 2AB 31.1. Introduction - information, syllabus, listening - song - Turn, Turn, Turn by the Byrds, speaking - exam time, famous people with disabilities 7.2. Video - Famous People with Disabilities, vocabulary - disabilities, speaking, text Well Known People with Disabilities - listening, reading (English for Social Services 13.4) 10.2. Presentation - info, Bible vocabulary, reading task - Gandhi - info - reading the introduction, speaking activities, Types of Disabilities - text, fill-in task (English for S.S. 13.5) 21.2. L´Arche (information), film I am Musa + questions, films Supported Living, Work + vocabulary work (English for Social Services 13.7/203) 24.2. Disabilities - vocabulary practice, What is a learning disability? Mencap definition + film + questions 28.2. Presentation of students (Bible story), modal verbs can/be able to - presentation, practice - exercises 7.3. Presentation of students (Bible story), modal verbs can/be able to - practice, vocabulary - disabilities - revision, practice - games 10.3. Test - disabilities, modal verbs, film No Lions in Paris (L´Arche project As I am) + discussion (people with disabilities, cultural differences) 28.3. Speaking - placement, skiing in the mountains, Interpreting Services - Communication with People with an Impairment (English for Social Services Unit 15), 15.1 - quotes + speaking about communication, 15.2 - text Communication generally - listening + fill-in task, reading 4.4. Presentation - student (Jonah and the big fish), body language - video + questions, Communication with people with a learning disability - text, fill-in task, speaking (English for Social Services 15.4) 7.4. Presentation - students (Adam and Eve), Can you keep a secret? (speaking activity, second conditional sentences practice), Tips for communication with people with learning disabilities (English for Social Service 15.9), reading - How to communicate with deaf people (15.10) 11.4. Test - Reading - Gandhi, Easter - vocabulary, video, questions, speaking, conditionals - revision, practice 21.4. Easter - speaking activities, second conditional - questions, answers, Lip-reading - reading the text+vocabulary (English for Social Services 15.12) 2.5. Speaking about placement, film about Helen Keller + questions + speaking (English for Social Services 15.14), Use of English - vocabulary and modal verbs practice - 15.11 5.5. Presentation - students (Mary and Martha) + quiz, speaking, third conditional - rules, exercises 9.5. Presentation - student (Ruth) + speaking, conditionals - practice (English for Social Services 3.5 Finish the sentences) Sheltered housing - text - reading, vocabulary (English for Social Services 3.2) 16.5. Song - Only a Hobo + speaking about homelessness, vocabulary, crossword (3.4), conditionals - revision, practice 19.5. Test (vocabulary Interpreting services, Sheltered housing, conditionals), song Once - listening, speaking.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2010, léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2023, léto 2024.