JABOK:J1412 Anglický jazyk II - Informace o předmětu
J1412 Anglický jazyk II
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáléto 2021
- Rozsah
- 0/3/0. 2 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Ing. Bc. Ivana Adámková (přednášející)
Mgr. Zdeňka Heřmánková (cvičící) - Garance
- Ing. Iveta Kaňková
Katedra jazyků – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- J1412/DA: St 10:15–11:45 8 a každé sudé pondělí 10:15–11:45 8, kromě Po 15. 2. až Pá 19. 2., kromě Po 15. 3. až Pá 19. 3., kromě St 31. 3. až Út 6. 4., kromě Po 19. 4. až Pá 23. 4., I. Adámková
J1412/DB: St 10:15–11:45 2 a každé sudé pondělí 10:15–11:45 2, kromě Po 15. 2. až Pá 19. 2., kromě Po 15. 3. až Pá 19. 3., kromě St 31. 3. až Út 6. 4., kromě Po 19. 4. až Pá 23. 4., Z. Heřmánková
J1412/DC: St 13:45–15:15 8 a každé sudé úterý 10:15–11:45 8, kromě Po 15. 2. až Pá 19. 2., kromě Po 15. 3. až Pá 19. 3., kromě St 31. 3. až Út 6. 4., kromě Po 19. 4. až Pá 23. 4., I. Adámková
J1412/K: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Adámková, Z. Heřmánková - Předpoklady
- ( J1411 Anglický jazyk I && !NOWANY( J1422 Německý jazyk II , J1432 Ruský jazyk II. )) || FORMA(K)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- rozvoj komunikačních dovedností v anglickém jazyce
- Osnova
- Osnova se vytváří dle úrovně znalostí studentů v jednotlivých skupinách.
- Výukové metody
- skupinové práce, individuální práce, rozhovory, prezentace, diskuze, písemné práce, etc.
- Metody hodnocení
- Požadavky na 1 semestr: - 2 - 4 písemné testy splněné nad 60% - 65% - ústní prezentace v hodině - domácí písemná práce - aktivní prezence nad 75%
- Informace učitele
- 1AA 3.2. - úvod, sylabus, rozbor písně Don´t stop me now, práce s textem a slovní zásobou 8.2. - kontrola domácího úkolu, Don´t stop me now, práce s textem a slovní zásobou, gramatika: none, neither, no..., English for Social Services 1.1 10.2. - presentace studentky s následnou aktivitou na slovní zásobu a diskuse, procvičování neither, either, both, none, no any 22.2. - presentace studentky s následnou aktivitou, diskuse, English for Social Services - Ex. 1.3 - ve skupinách - prezentace řešení, Headway workbook - Unit 4, Ex. 7 - I don´t think you know 24.2.- následch - telefonní čísla, English for Social Services - práce se slovní zásobou , tvorba definice, Headway workbook - Unit 4, Ex. 7 - I don´t think you know - provičování dalších vět na tento gramatický jev 3.3. - presentace studentky s následnou aktivitou, diskuse, English for Social Services - Ex. 1.8, Window Swap 8.3. - video opposites, presentace studentky s následnou aktivitou, diskuse, English for Social Services - Ex. 1.5, 1.6 22.3. - návtěva pracovnice z Archy Londýn - prezentace, diskuse 24.3. - Archa - sdílení, prezentace studentky s následnou diskusí, English for Social Services - Ex. 1. 10 - vocabulary, reading, příprave na role-playing 7.4. - presentace studentky s následnou aktivitou a diskusí, role- playing - aktivní naslouchání, prezentace False Friends, budoucí čas - rozdíl mezi will a going to 14.4. - prezentace studentky a následnou diskusí a aktivitou, future tense 28.4. - prezentace studentky s následnou diskusí a aktivitou, future tense, reading Roald Dahl´s story 3.5. - prezentace studentky a následnou diskusí a aktivitou, future tense - použití přítomných časů pro vyjádření budoucnosti, test - ověření domácí četby 12.5. - online test, prezentace dvou studentů s následnou diskusí a aktivitami 17.5. - prezentace dvou studentek s následnými aktivitami a diskuzí, časové věty - procvičování, píseň When I am 64 19.5. - prezentace studentky s aktivitou, poslech písně, časové věty - procvičování v konverzaci a cvičení 26.5. - závěrečný test, shrnutí semestru J1412 Anglický jazyk II 1AB (online kromě 26.5.) 3.2. - Introduction, syllabus, song Perfect Day - listening, speaking 8.2. - Presentation (student), music vocabulary (Natural English p. 34, ex. 1,2,3, English Vocabulary in Use - Unit ) 10.2. - Presentation (student), reading - text Lives of the great songs, music vocabulary practice (Natural English p. 35) 22.2. - Presentation (student), speaking about placement, music vocabulary practice (Natural English Workbook p. 17) 24.2. Presentations (2 students), grammar practice - present perfect and past simple (Natural English p. 36-37) 8.3. Presentation (student), present perfect practice - exercises (Natural English Workbook, p. 19) + speaking in pairs 10.3. Presentation (student), present perfect revision, vocabulary - likes and dislikes, verb+noun collocation (Natural English p. 39) 22.3. Presentation (student), placement - speaking, vorb+noun collocation practice (Natural English Workbook p. 18) 24.3. Presentation (student), Easter - video, text, vocabulary work, 7.4. Presentation (student), Easter - speaking, stages in your life - vocabulary, practice (Natural English p. 40) 14.4. Presentation (student), ages and stages - vocabulary practice, speaking (Natural English Workbook p. 20) 28.4. Presentation (student), placement - speaking, used to + verb - presentation (Natural English 41/1-4) 3.5. Presentation (student), used to + verb - practice (Natural English 41/1,2, Murphy - Unit 8 - exercises) 12.5. Presentation (student), used to + verb, past simple - practice (Murphy), Music in Maria´s life - reading, music questionnaire (Natural English p. 42-43) 17.5. Presentation (student), education - vocabulary, practice, speaking, past simple - exercises 19.5. Revision for the test (vocabulary - music, ages and stages, education, grammar - past simple, present perfect, used to) 26.5. Final test, speaking - advantages and disadvantages of online lessons, exams, summer holiday. 1AC 3.2. - úvod, sylabus, srovnání knihy a filmu Mrs. Bixby, pořádek slov se větě 9.2. - společná kontrola domácího úkolu, pořádek slov ve větě - adverbs of frequency, společné čtení z knihy Esio Trot 10.2. - čísla, pořádek slov v negativních větách, sledování krátkého filmu - práce s textem, popis obrázku - vazba there is, there are 22.2. - čísla - listening, čtení povídky od Roalda Dahla s rozborem textu, předpřítomný čas - úvod 24.2. - presentace studentky s následnou diskusí, náslech telefonních čísel, čtení povídky od Roalda Dahla s rozborem textu, předpřítomný čas, procvičování 3.3. - presentace studentky s následnou diskusí, Window Swap - konverzace, procvičování předpřítomného času - cvičení a píseň HAVE YOU EVER 9.3. - píseň Have you ever, presentace studentky s následnou diskusí, procvičování předpřítomného času - already, yet, just 10.3. - presentace studentky s následnou diskusí, procvičování předpřítomného času - recently... 23.3. - procvičování just, already, still, yet 24.3. - prezentace dvou studentek s následnou diskusí, konverzace na téma Co nového jsem se naučila během kononaviru, ve skupinách a následně dohromady, krátký dokument o siru Wintonovi 7.4. - prezrntace studentky s následnou diskusí, test present perfect online, diskuse ve skupinkách v čem byly letošní velikonoce jiné, následné sdílení v celé skupině 14.4. - prezentace studentky a diskusí, test o četbě Esio Trot, přítomný čas průběhový, úvod 4.5. - konverzace - the best holida trip, prezentace studentky s následnou diskusí, aktivita na předpřítomný čas - Time Game 12.5. - prezentace studentky a následnou diskusí, předpřítomný čas průběhový 18.5. - prezentace studentky a následnou diskusí, předpřítomný čas - for, since, procvičování, poslech písně 19.5. - presentace studenta s diskusí, kontrola domácího úkolu, poslech písně, procvičování předpřítomného času prostého a průběhového 26.10. - závěrečný test, shrnutí semestru
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.jabok.cz/predmet/jabok/leto2021/J1412