V262 Lyžařský kurz

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
léto 2010
Rozsah
týdenní lyžařský kurz. 0 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Bc. Michal Pařízek, Ph.D. (přednášející)
Garance
Jana Zajícová
Katedra pedagogiky a psychologie – Katedry – Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Informace učitele
Pravidla pro psaní seminárních prací za Lyžařského kurz: TÉMA: zadané (viz níže) ROZSAH: nejméně 7 stran textu + úvodní strana a použitá literatura ZDROJE: beletrie, časopisy, odborné publikace, internet, … citovat !!! Za odhalené nepřiznané citace nebude práce uznána za adekvátní považuji nejméně 3 citace na stránku textu (jak citovat viz Průvodce studenta Jaboku str. 56-61) Nutno použít nejméně 3 zdroje PRÁCE MUSÍ OBSAHOVAT: úvod - uvedení do problematiky, důvod výběru tématu, … nejméně na 1 stranu závěr - vlastní názory spojené s tématem, zhodnocení, shrnutí práce, nejméně 1 strana (obrázky a nákresy větších rozměrů se považují za přílohy) !!! Práci sestavenou pouze z citací samozřejmě nepovažuji za hodnou zápočtu !!! TERMÍN ODEVZDÁNÍ: 30.5.2008 Pokud nedodržíte termín, budu daleko přísnější v hodnocení a uznávání práce PRÁCI ODEVZDÁVEJTE V PŘEDSTIHU POČÍTEJTE S TÍM, ŽE VÁM JI NĚKOLIKRÁT VRÁTÍM K PŘEPRACOVÁNÍ !!! Příjemnou práci, která vám osobně něco přinese přeje: Michal Témata seminárních prací za lyžařský kurz 2009: Práce pište dle požadavků zmíněných výše! 1.Co všechno se člověk pobytem na zimních horách může naučit. (Samozřejmě mimo lyžování, sáňkování, atd.) 2.Jak se dají / nedají využít hry a aktivity na sněhu, znalost prostředí hor v zimě atd. pro sociální práci. 3.Zimní sportovní aktivity jako výchovně vzdělávací prostředek. 4.Pohyb je bytí. (Uvádějte na příkladech zimních sportů) 5.Bezpečnost při pohybu na horách v zimě. (Práci zpracujte jako kdybyste byli učitel / vychovatel se skupinou dvaceti 10 – 18ti letých lidí.) 6.Proč učit / neučit lyžovat postižené? 7.Zimní sporty postižených – metody a techniky. (Nezajímá mě kdo, co, v čem a kde vyhrál, ale spíše jak se trasuje nevidomým, jak na hluchoněmé, vozíčkáře atd.)
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024, léto 2025.