Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
Kapitola obsahuje:
2
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 1. 2. 2016 do 7. 2. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Učitel doporučuje studovat od 8. 2. 2016 do 14. 2. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 15. 2. 2016 do 21. 2. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 22. 2. 2016 do 28. 2. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 29. 2. 2016 do 6. 3. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Učitel doporučuje studovat od 7. 3. 2016 do 13. 3. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 14. 3. 2016 do 20. 3. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 21. 3. 2016 do 27. 3. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Uvedení
Hebrejská praktická filosofie a výchova
Praktická filosofie a výchova u východních církevních otců
Etika v islámu
Praktická filosofie a výchova u Origena
Čtení a komentář Origenova dopisu Gregoriu Thaumatúrgovi (Řehořovi Divotvůrci) z knihy: Origenes učitel.
Praktická filosofie a výchova u Aristotela
Viz materiály:
Aristoteles - Politika - začátek knihy
Aristoteles - Politika - o výchově - ze VII. a VIII. knihy
Aristoteles - Politika - aj, gr - ze VII. knihyVýuka v oblasti etiky na školách
Má příroda smysl? (základní otázky, chceme-li vychovávat v oblasti etiky)
Film Spolek mrtvých básníků
Velmi ráda uvítám i Vaše písemné odpovědi na otázky uvedené na konci prezentace. Navíc dle diskuze na semináři prosím o Váš názor na to, zda Neil řekl svému otci, že bude hrát a co pro něj divadlo znamená, jak mu učitel literatury doporučil, nebo s ním vůbec nemluvil.
Filosofie v literatuře
Představení projektu Filosofie v literatuře, jehož cílem je vytvářet antologii literárních textů, které by podněcovali k filosofickému myšlení - více v odkazu.
Projekt je otevřen všem, kdo mají zájem jej užívat ve své praxi osobní či profesní, projekt je též otevřen všem spolupracovníkům, kteří by se chtěli na vytváření antologie podílet - pro toho, kdo alespoň občas čte krásnou literaturu, není spolupráce nijak náročná.
Nejbližší osobní setkání zájemců o projekt se koná 1. června v 16 hodin v knihovně ČKA v Emauzích - viz příloha. Každého zájemce o spolupráci velmi srdečně vítáme.
Projekt je otevřen všem, kdo mají zájem jej užívat ve své praxi osobní či profesní, projekt je též otevřen všem spolupracovníkům, kteří by se chtěli na vytváření antologie podílet - pro toho, kdo alespoň občas čte krásnou literaturu, není spolupráce nijak náročná.
Nejbližší osobní setkání zájemců o projekt se koná 1. června v 16 hodin v knihovně ČKA v Emauzích - viz příloha. Každého zájemce o spolupráci velmi srdečně vítáme.
Poděkování
Vážené studentky, vážení studenti,
srdečně Vám děkuji za Vaše příspěvky v semináři, ať již osobní přímo v semináři, nebo písemné ve formě Vašich odevzdaných prací k semináři. Četla jsem dosud všechny práce s velkou radostí, kterou mi přinesl jejich obsah a moc Vám za to děkuji. Přeji Vám, aby Vás úsilí přemýšlet o podstatě života a věcí kolem nás neopouštělo ani ve chvílích, kdy nebudete studenty a striktně vzato nebudete "ve škole" - tedy ať Vás nikdy neopouští alespoň touha najít si prostor scholé a užívat jej jak nejlépe jsme schopni.
Srdečně,
Vaše Zuzana Svobodová
srdečně Vám děkuji za Vaše příspěvky v semináři, ať již osobní přímo v semináři, nebo písemné ve formě Vašich odevzdaných prací k semináři. Četla jsem dosud všechny práce s velkou radostí, kterou mi přinesl jejich obsah a moc Vám za to děkuji. Přeji Vám, aby Vás úsilí přemýšlet o podstatě života a věcí kolem nás neopouštělo ani ve chvílích, kdy nebudete studenty a striktně vzato nebudete "ve škole" - tedy ať Vás nikdy neopouští alespoň touha najít si prostor scholé a užívat jej jak nejlépe jsme schopni.
Srdečně,
Vaše Zuzana Svobodová