Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

vyvojova dysfazie, problemy s komunikaci, language levels, dotaznikove setreni, communication problems, jazykove roviny, narusena komunikacni schopnost, rec. impaired communication ability, developmental dysphasia, questionnaire survey, speech.

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

1.
Košťáková, Markéta
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: DiS.
Program/obor Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie (kombinace/zaměření: Speciální pedagogika)
Obhajoba závěrečné práce: Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

2.
Opatrná, Eva
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: DiS.
Program/obor Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie (kombinace/zaměření: Speciální pedagogika)
Obhajoba závěrečné práce: Specifické symptomy syndromu vyhoření u asistentů pedagoga na základní škole | Práce na příbuzné téma

3.
Pospíšilová, Lucie
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: DiS.
Program/obor Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie (kombinace/zaměření: Sociální práce)
Obhajoba závěrečné práce: Aktivitace v domovech pro seniory | Práce na příbuzné téma

4.
Tvrdý, Pavel
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: DiS.
Program/obor Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie (kombinace/zaměření: Sociální práce)
Obhajoba závěrečné práce: Spolupráce pedagogických pracovníků základních škol v Praze s interkulturními pracovníky | Práce na příbuzné téma

5.
Bruncková, Ráchel roz. Koukolová
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2016, studium neúspěšně ukončeno
Program/obor Sociální práce / Pastorační a sociální práce
Obhajoba bakalářské práce: Konkrétní způsoby alternativní komunikace u dítěte s Angelmanovým syndromem | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Konkrétní způsoby alternativní komunikace u dítěte s Angelmanovým syndromem | Práce na příbuzné téma

6.
Frýdková, Veronika
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: DiS.
Program/obor Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie (kombinace/zaměření: Speciální pedagogika)
Obhajoba závěrečné práce: Rozvoj řečových schopností dítěte s vývojovou dysfázií v mateřské škole Kostička na Nymbursku | Práce na příbuzné téma

7.
Grűnbecková, Magdaléna
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Sociální práce / Pastorační a sociální práce
Obhajoba bakalářské práce: Strukturované učení nejen pro děti s autismem | Práce na příbuzné téma

8.
Majerová, Markéta roz. Kočnarová
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2019, studium probíhá
Program/obor Sociální práce / Pastorační a sociální práce
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálně znevýhodněného prostředí na lexikálně-sémantickou rovinu řeči u dětí předškolního věku | Práce na příbuzné téma

9.
Mašitová, Tereza
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Sociální práce / Pastorační a sociální práce
Obhajoba bakalářské práce: Dětská prostituce v České republice a její prevence | Práce na příbuzné téma

10.
Novotná, Žaneta
Fakulta: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: DiS.
Program/obor Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Obhajoba závěrečné práce: Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost | Práce na příbuzné téma