Nákupní košík
Košík je prázdný.
Vzdělávání
Konference
Knihy
Průkazy
Poradenství a školení
Nabídky fakult
Lékařská
fakulta
Farmaceutická
fakulta
Filozofická
fakulta
Právnická
fakulta
Fakulta s
S
ociálních studií
Přírodovědecká
fakulta
Fakulta i
I
nformatiky
Pedagogická
fakulta
Ekonomicko-správní
fakulta
Fakulta s
S
portovních studií
Další nabídky
Centrum jazykového vzdělávání
Kariérní centrum
Jazyková škola při FF
Teiresiás
1. Přihlásit se pomocí e-mailu:
E-mail:
Heslo:
Zapomenuté heslo
2.
Přihlásit se přes IS JABOK
Komunikace s nemotivovaným klientem [23. a 30. 3. 2020]
Tato nabídka není nyní v prodeji.
Objednáváte-li kurz pro další osoby, napište prosím jejich jména a data narození do poznámky k objednávce.
Tyto údaje budou použity na osvědčení o absolvování kurzu.
Lektor: Mgr. Anna Klimešová
Časová dotace: 16 hod.
Akreditace: MPSV A2020/0051-SP/PC
Anotace:
Cíl: Rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce). Reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem. Porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot. Praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.
Požadavky a doporučení:
Na základě zkušenosti doporučujeme, aby se kurzu společně současně neúčastnili nadřízení a podřízení ze stejné organizace. Pro větší otevřenost a užitek z výuky tedy doporučujeme pracovníkům stejné organizace, aby se nadřízení zúčastnili tohoto kurzu v jiném termínu než jejich podřízení.
Pro úspěšné splnění kurzu požadujeme aktivní zapojení účastníků do nácviku rozhovorů a také splnění "domácího úkolu", který bude zadán na místě, a bude sestávat především z prostudování předloženého textu.
Témata:
- Základní pojmy spojené s motivací.
- Portrét nemotivovaného klienta.
- Vlastní motivace v životě.
- Pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce.
- Nácvik vedení rozhovoru s komentáři a korekcí.
- Reflexe změn, revize cílů.
- Vlastní motivace k práci s klienty.
- Motivace, potřeby a hodnoty klientů.
- Zdroje klienta.
- Nácvik vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí.
Celková cena:
3 400 Kč
vč. DPH