• 1.K čemu Obchodní centrum slouží?
    Obchodní centrum JABOK je internetový obchod sloužící především k prodeji vzdělávacích aktivit.

    Obchodní centrum nabízí tyto typy vzdělávání:

    • běžné předměty (studium jednotlivých vybraných předmětů z nabídky fakult)
    • odborné vzdělávací kurzy (zájmové kurzy, profesní kurzy, rekvalifikační kurzy, v různé délce trvání, e-learningové kurzy pro veřejnost aj.)
    • celoživotní vzdělávání v akreditovaných programech se stejnými pravidly, jaká mají běžní studenti (absolvování studijních povinností – účast na seminářích, zkoušky, zpracování zadaných prací apod.)
    • přípravné kurzy pro zájemce o studium

    Umožňuje zakoupit i jiné typy komodit, služeb nebo předmětů:

    • odborné konference
    • poplatek za prodloužení platnosti mezinárodní studentské karty ISIC
    • další poplatky (např. za služby spojené s promocí)

  • 2.Jak se na stránkách Obchodního centra orientovat?
    Z nabídky Obchodního centra si můžete vybírat několika způsoby:

    • přes jednotlivé typy nabídek – vzdělávání, konference, knihy apod.
    • přes nabídku jednotlivých fakult – pokud chcete vybírat z produktů určité fakulty

    [1] rozcestník, vyhledávání, tlačítko pro přidání produktu do košíku, přihlášení se
    [2] tematická nabídka
    [3] nabídka jednotlivých fakult

    • přes nabídku vybraných produktů ve spodní části titulní stránky (Centrum jazykového vzdělávání, Kariérní centrum apod.)
    • přes fulltextové vyhledávání (pokud znáte název nabídky)

    [4] vybrané nabídky Obchodního centra
    [5] oblíbené knihy z Munipress
    [6] fulltextové vyhledávání

    Všechny nabídky najdete na titulní stránce Obchodního centra. U každého typu vzdělávání najdete i jeho stručný popis. Pokud hledáte konkrétní produkt, je možné použít vyhledávání dostupné na všech stránkách Obchodního centra pod ikonou lupy v pravém horním rohu obrazovky.

  • 3.Jak přidám vybraný produkt do svého nákupního košíku?
    Kliknutím na vybraný produkt se zobrazí podrobné informace o něm a na konci stránky kliknete na tlačítko "Koupit".

    [1] tlačítko pro přidání produktu do košíku

    Tlačítko se nezobrazuje, pokud se balení ještě neprodává či jeho prodej byl již ukončen, a tudíž produkt do košíku přidat nelze.

    V některých případech lze nabídku vložit do košíku už na stránce s produkty. Po kliknutí na ikonu nákupního košíku je nabídka přidána do košíku. Po kliknutí na odkaz "Koupit" budete do košíku s položkou přímo přesměrováni.

    [1] tlačítka pro přidání produktu do košíku

  • 4.Co znamená, že je nabídka vyprodaná a lze pouze předobjednat?
    Možnost předobjednání znamená, že kurz je nyní plně obsazen zájemci, kteří si objednali balení před vámi. Kurz je však stále v prodeji, a proto se mohou hlásit další zájemci. V případě, že by někdo nezaplatil včas nebo byla navýšena kapacita kurzu, pak se předobjednávka změní na objednávku a vy budete moci kurz zaplatit. Údaje o platbě vám v takovém případě zašle systém automaticky.

  • 5.Jak zkontroluji a upravím obsah nákupního košíku?
    Na každé stránce naleznete vpravo nahoře ikonu nákupního košíku s červeným číslem počtu balení, která v něm máte vložena.

    [1] ikona nákupního košíku s počtem vložených položek

    Po kliknutí na tuto ikonu a kliknutí na tlačítko Podrobně se zobrazí stránka s podrobným obsahem nákupního košíku. Na této stránce můžete přímo upravit jeho obsah (upravit počet objednávaných balení nebo je i úplně z košíku smazat), či pokračovat k objednávce.

    [1] zrušení vybraného balení
    [2] tlačítko pro změnu počtu vložených balení
    [3] tlačítko pro pokračování v objednávce
    [4] tlačítko pro pokračování v nákupu

  • 6.Jak se přihlásit/zaregistrovat, abych mohl objednávat? Co znamená Rychlé objednání?
    Nejjednoduším způsobem je přihlásit se do Obchodního centra přes učo a heslo do ISu. Pokud do Obchodního centra vstupujete přímo z autentizovaného ISu, nemusíte se již zvlášť přihlašovat, pokud ne, můžete se přihlásit kliknutím na ukonu klíče vpravo nahoře a zvolením "Přihlásit se přes IS MU". Pokud jste už v Obchodním centru nakupovali bez přihlášení do ISu, můžete po kliknutí na ikonu klíče použít údaje z minulé objednávky.

    Registrovat se můžete v prvním kroku objednávky po kliknutí na Objednat v sekci Přihlašovací údaje (pokud se nejedná o rychlou objednávku, zde není registrace potřeba). Při rychlém objednání vyplňujete jen jméno a příjmení, Váš e-mail a kontrolní kód. Pokud potřebujete vyplnit nějaké další údaje, stačí kliknout na tlačítko "Více možností".

  • 7.Jak si mohu vybrané produkty objednat?
    Pokud již máte vybrané produkty v košíku a chcete si je objednat, kliknete v pravém horním rohu stránky na odkaz Objednat (po kliknutí na ikonu nákupního košíku).
    Poté vyplníte požadované údaje a stisknete "Objednat".
    Na další stránce zvolíte způsob platby a stisknete "Pokračovat". Následuje rekapitulace objednávky, zkontrolujte si uvedené údaje a klikněte na Dokončit objednávku.
    Poté systém zobrazí údaje pro platbu a také budou zaslány na váš e-mail.

    U každého produktu jsou dány podmínky pro nákup, které se zobrazují pod tlačítkem koupit na stránce konkrétního balení. Může se jednat například o omezení způsobu platby produktu, omezení počtu objednaných kusů z balení apod. Případná omezení se projeví v průběhu objednávky.

  • 8.Jak si zvolím způsob platby?
    Po vyplnění základních údajů si ve druhém kroku zvolíte způsob platby zaškrtnutím příslušné volby (bankovním převodem, platební kartou, poštovní poukázkou nebo i osobně na pokladně fakulty, která daný produkt prodává). Ne vždy jsou dostupné všechny způsoby platby. Záleží na povaze daného produktu a na nastavení fakulty, která jej nabízí.

  • 9.Kde najdu údaje pro zaplacení?
    Zobrazí se po dokončení objednávky a následně budou zaslány na e-mail.

    Pozor: Převod platby může trvat i déle než týden, záleží na bance.

  • 10.Mohu se někde podívat na seznam toho, co jsem si již objednal?
    V sekci "Moje objednávky" se můžete podívat na tabulku "Přehled mých objednávek". Zde vidíte kromě dalších údajů především stav objednávky a stav platby.
    Kliknutím na volbu "Zobrazit podrobnosti" se můžete také podívat na zbylé údaje, které jste v objednávce vyplnili.

  • 11.Mohu zrušit založenou objednávku?
    Pokud jste ještě neodeslali platbu za svou objednávku, můžete ji zrušit v aplikaci

    Informační systém Obchodní centrum .. moje objednávky

    klikněte na "Zobrazit podrobnosti" a poté na "Chcete objednávku zrušit?". Označením políčka a kliknutím na "Zrušit objednávku" potvrdíte, že na objednávku ještě nebyla zaslána platba a zrušíte ji. Na zrušenou objednávku již nesmí být odeslána platba.


Nenašli jste odpověď? Pošlete nám svůj dotaz na jabokis(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz.