Propagace v sociálních/pedagogických organizacích •Michal PEŠEK – učitel semináře (uč. 6) pesek@jabok.cz, tel.: 799 794 985 Učitel semináře Cílem je získat základní znalosti v oblasti propagace v sociálních / pedagogických organizacích formou rozvoje dovedností práce v týmu na společném propagačním projektu. Naučit studenty jak navrhovat, tvořit a vyhodnocovat kampaně menšího rozsahu zaměřené na propagaci organizace Cíle předmětu Na příkladu Jaboku se studenti seznámí s kreativním procesem tvorby propagačních kampaní, získají zkušenost s vytvářením obsahu pro propagaci na webu a sociálních sítích. Naučí se formulovat hodnoty organizace a pracovat při propagaci se značkou a se silnými stránkami organizace. Získají zkušenost s rolemi v týmu a skupinovou prací při vytváření kreativního obsahu –fotografie a videa a s následným využitím obsahu při propagaci. Reflexe semináře, týmové práce; Odborná témata v souvislosti s propagací a marketingem. Osnova předmětu Výuka probíhá v malé skupině, důraz je kladen na aktivitu studentů a práci v týmu. Studenti se učí formulovat cíle propagační kampaně, plánovat a tvořit propagační obsah a hodnotit úspěšnost kampaně. Teoretické bloky s tématy z oblasti základů PR a marketingu. Výukové metody Časový harmonogram seminářů a na ně navazujících propagačních akcí v zimním semestru 2025 •12.9. – Úvodní seminář •17.9. – Zahradní slavnost (16:00-20:00) •19.9. Seminář •26.11. Den otevřených dveří I. v aule (8:30 – 17:30) •28.11. Seminář •5.12. Seminář •10.12. Vánoční hvězda(14.00 – 19.00) •19.12. Závěrečný Seminář •20.1.-22.1. Gaudeamus (celodenní) Akce v zimním semestru 2025 Studenti se zúčastní tří propagační akce školy, které jsou součástí semináře. Akce budou blíže specifikovány na začátku výuky podle harmonogramu školního roku. •povoleny 2 absence •3 a více absencí – zpracování PR příspěvku pro soc. sítě Jaboku POVINNÁ ÚČAST seminářích •DOCHÁZKA na semináře – aktivní účast •ABSOLVOVANÉ minimálně dvě propagační Akce daného semestru •Výstupy ze samostatné práce: Zpracování a prezentace unikátního propagačního příspěvku na FB/ IG určeného k propagaci školy s obsahem dohodnutým v rámci seminářů, případně jiná forma samostatné práce po dohodě učitelem předmětu. •Výstupy z týmové práce: Zpracované propagační video/podcast o škole s obsahem dohodnutým v rámci seminářů. PODMÍNKY ZÁPOČTU K PŘEDMĚTU DĚKUJI ZA POZORNOST