Milí studenti, Vaším úkolem bude shlédnout dvě videa a co nejpřesněji odpovědět na níže uvedené otázky. V prvním videu se jedná o perfektní ukázku z muzikoterapie na základní škole v Bronxu. I když se odehrává v angličtině, předpokládám, že je natolik jednoduchá a vypovídající, že budete všichni rozumět. Hlavním aktérem je zde americký operní pěvec, kontratenor Anthony Roth Costanzo. Kontratenor je označení pro mužský hlas zpívající technikou, která umožňuje zpívat výšky obvyklé pro ženský hlas. Nahrávku naleznete zde: https://www.youtube.com/watch?v=jVsVHSzv0og Po shlédnutí mi prosím napište: 1. Jak Anthony Roth Constanzo při lekci muzikoterapie postupuje – popište jeho jednotlivé kroky. 2. Jak se proměňovaly reakce dětí – jaké emoce postupně zažívaly. Druhé video ukazuje, jak účinné je propojení hudby s pohybem. Ron Myles tančí skladbu současného hudebního skladatele Philipa Glasse „Liquid days“ /dá se přeložit jako „Tekuté dny“. Zpívá opět Anthony Roth Costanzo. Nahrávku naleznete zde: https://www.youtube.com/watch?v=l2WsCpkLUqM Po shlédnutí mi prosím napište: 1. Co se podle vás pokoušel tanečník vyjádřit – jaké pro něj vlastně „Tekuté dny“ jsou. 2. V jaké životní situaci by mohlo člověku shlédnutí takového videa pomoci, a k čemu. Úkol pak prosím uložte do odevzdávárny s názvem Reflexe videí.