Milí studenti, minulý úkol jste většinou zvládli velmi dobře a doufám, že z konkrétních cvičení pro děti s SPU budete mít ve své praxi užitek. Odevzdané úkoly jsem opět zpřístupnila, takže se můžete podívat, jaký výběr učinili ostatní a jaké důvody pro to měli. A nyní k dnešnímu zadání: Zůstaneme ještě u tématu práce s dětmi a podíváme se na to, jak je možné v rámci muzikoterapie podpořit vývoj úplně malých dětí do tří let. Nejdříve se podívejte na video na tomto odkazu: https://www.facebook.com/watch/?v=10156610470024046 Trvá jen necelých deset minut, ale je v něm řečeno mnoho důležitého. Podívejte se na něj tedy i opakovaně a poté prosím odpovězte na následující otázky: * Co všechno je cílem podpůrné vývojové muzikoterapie u dětí do tří let – uveďte alespoň pět skutečností, které jsou ve videu uvedeny. * Jaké konkrétní účinky u těchto dětí muzikoterapické působení může mít – uveďte alespoň pět skutečností, které jsou ve videu uvedeny. Poté vyhledejte diplomovou práci Matěje Lipského (je to muzikoterapeut vystupující ve videu): Podpůrná vývojová muzikoterapie u dětí od tří měsíců do tří let Otevřít si ji můžete na stránce pod tímto odkazem: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Podp%C5%AFrn%C3%A1+v%C3%BDvojov%C3%A1+muzikotera pie+u+d%C4%9Bt%C3%AD Především ve 4. kapitole této práce najdete mnoho zajímavého. Přečtěte si zvláště kapitolu 4.2.2. 1 s názvem: Aplikace vhodných muzikoterapeutických technik a napište prosím: · Jak by měl vypadat průběh muzikoterapeutického setkání s dětmi, jaké techniky je vhodné zařadit na začátek, jaké mohou být v centru setkání a jakými technikami je vhodné setkání uzavírat. Splněný úkol prosím uložte do odevzdávárny s názvem Děti do 3 let, a to do pondělí 16. listopadu.