Zadání úkolu 6 CMT Milí studenti, se zájmem jsem si přečetla výběr vašich lidových písní k vybraným emocím. Někteří z vás si dali opravdu práci s tím, aby rozpracovali pohybové vyjádření rytmu a nálady k vybraným písním. Líbilo se mi, jak pohyb do souladu s rytmem uváděla např. Veronika Handová a celou řadu nápadů pro pohyb vyjadřující emoce obsažené v písni uvedly např. Terezie Hrabánková či Lucie Kordinová. Pouze Veroniku Chadtovou prosím o dopracování jejího úkolu podle zadání, abych jej mohla považovat za splněný. Všechny vypracované úkoly jsem opět zpřístupnila, abyste se mohli navzájem inspirovat, což je další cenný krok k získání vašich budoucích dovedností v muzikoterapii. A nyní k vašemu dnešnímu úkolu: V rámci muzikoterapie zaměřené na děti bychom se měli také věnovat muzikoterapii pro děti se specifickými poruchami učení a chování. K tomuto tématu naleznete na níže uvedeném odkazu velmi zajímavou diplomovou práci Martiny Pechové z Jihočeské univerzity s názvem: Muzikoterapie z pohledu specifických poruch učení a chování. https://theses.cz/id/e4ylpe/downloadPraceContent_adipIdno_4039 Prostudujte si prosím alespoň její Praktickou část (od strany 63), ve které je uvedeno 20 praktických muzikoterapeutických cvičení zaměřených na tuto cílovou skupinu. Konkrétně bych pak chtěla, abyste ve svém úkolu: 1) Vypsali názvy všech uvedených cvičení a jejich cíle 2) Vybrali 5 z těchto cvičení, které byste si sami zvolili pro svou práci s těmito dětmi a u každé z nich zdůvodnili, čím vás tato aktivita zaujala, a proč jste si vybrali právě ji. Úkol uložte do odevzdávárny s názvem Děti s SPU do pondělí 9. listopadu.