Milí studenti, moc děkuji těm, kdo minulý týden poctivě zkoušeli po tři dny bubnovat! Z řady vašich reflexí mám velikou radost a zaujalo mě, co všechno jste z toho dokázali mnozí vyzískat. Ještě se k podobným aktivitám jistě vrátíme. Nyní bychom se měli v několika příštích lekcích věnovat muzikoterapii pro děti. Za čtyři týdny byste totiž měli jít na svou první praxi do mateřských škol (doufejme, že se praxe budou moci uskutečnit) a bylo by skvělé, pokud byste mohli při své praxi i něco z muzikoterapie uplatnit. Vaším úkolem tedy dnes bude podívat se na ukázky muzikoterapeutických programů pro mateřské školy, které najdete pod níže uvedenými odkazy. Podívejte se na každou ukázku několikrát (alespoň dvakrát) a zapisujte si, co vše vám z pozorování vyplývá pro muzikoterapii s dětmi jako důležité. Konkrétně pak z tohoto pozorování v úkolu napište: 1. na co všechno by měl muzikoterapeut při přípravě programu pamatovat 2. co vše musí zvládnout, když program vede 3. co vše by měl dětem umožnit Vaše poznatky pak uložte prosím do odevzdávárny své skupiny pod názvem: Muzikoterapie v MŠ Těším se na vaše postřehy! Zde jsou odkazy: Muzikoterapie MŠ Kozolupy https://www.youtube.com/watch?v=qJDAckWxcE4 Muzikoterapie MŠ Bohumín https://www.youtube.com/watch?v=prf0OGgv4PM