Co jsme se naučili při práci s instrumentem Uspořádání bodů postup řešení problému systematické vyhledávání omezení impulzivity (kognitivní mapa – input, elaborace, output) kdy přemýšlíme více zdrojů informací jak dlouho trvá chvilka, co ovlivňuje její délku co je logo pomyslné čáry třídění, uspořádávání, organizace věcí, pravidla, podle kterých třídíme obrazce, všeobecné označení obrazců pravidla čtverce, obdélníku a trojúhelníku, n-úhelníku klíč, co jsou klíče, využití klíčů, klíčová slova, klíče vnitřní a vnější strategie řešení, změna strategie vzorový obraz, kdy používáme vzor zachování určitých vlastností, změna vlastností hypotetické myšlení, vědecká hypotéza složitost, obtížnost, rozdíl mezi nimi proč je důležité věci pojmenovávat podle jakých pravidel pojmenováváme, když není všeobecné označení výhody všeobecného označení, výhody a nevýhody dohodnutého označení co nám přijde jednoduché, v tom můžeme více chybovat zdánlivě malý rozdíl může být zdrojem velkých chyb (body blízko sebe…) zúžení pole vyhledávání explicitní, implicitní druhy instrukcí čtení instrukce kdy je výhodné dělat i to, co nemusíme práce s chybou, vyvozování chyby, určování zdroje chyby, jak předcházet chybám strategie počtů zkratky důležité, ale malé rozdíly práce s předponami kdy začínáme od složitějšího, kdy od jednoduššího druhy úhlů význam slov kdy z jednoho místa vede víc možností