Milé studentky, posílám slíbený úkol na náš seminář. Tentokrát ho prosím uděljte písemně a vložte do odevzdávárny, nejpozději v neděli 15. 11. Slibuji, že se mu budeme ale věnovat i v hodině. Budete pracovat se stránkami 5 a 6. 1. Obě stránky si důkladně prohlédněte. 2. Podle čeho poznáte, že strany k sobě patří? 3. Porovnejte se s. 1 a 2, napište, v čem jsou stejné a v čem jsou rozdílné. 4. Důkladně pročtěte instrukci, promyslete a napište strategii. 5. Obě strany vypracujte. 6. Jak se vám pracovalo, jak se osvědčila strategie? 7. Se kterými úkoly jste měly větší problém, napište, jak jste uvažovaly a proč jste nakonec zvolily příslušné řešení. 8. Podle jakých parametrů můžeme obecně porovnávat dvě knihy? O kterých nemůžeme rozhodnout v případě knih v úkolu jedna, tedy jsou skryté? 9. Vraťte se ke stránkám 1 a 2 a zkuste rozdílnost také vyjádřit jedním slovem. 10. Ještě ad seminář včera. Jakými různými způsoby můžeme dělit vodstvo? Těším se na vaše nápady. Marie Ortová 4006@post.jabok.cz S5104 Rozvoj poznávacích funkcí metodou R.Feuersteina IV.