Zdravím vás. Doufám, že pořádně slavíte Den studentstva. Tak jsem prošel všechny vaše reakce na moji výzvu. Opožděně vám děkuji, že jste reagovali velmi rychle - na rozdíl ode mě. Nicméně to dopadlo tak, že témata jste si rozebrali takto: Máňa - reflexe, zpětná vazba Iva - historie ZP Bětka - hra Bára - dramaturgie Bohužel Lucka a Lukáš (to nemůže být náhoda, že oba začínají na L :-)) si vybrali témata, která už jsou obsazena. Není možné aby 2 lidi pracovali na jednom tématu. Na to vás je moc málo a byla by škoda se ochudit o nějaké téma. TAkže vás dva poprosím abyste si vybrali ze zbývajících témat: 3. Instruktor - osobnost instruktora, jaký je, jaký má být 5. Instruktorský tým a týmové role a funkce 6. Kurz zážitkové pedagogiky - přípravná fáze, průběh, zhodnocení myslím, že to jsou krásný témata a hlavně hrozně důležitý. Případně se dá téma č. 3 a 5 sloučit v jedno. Ke všemu se dá sehnat literatura a nebo na netu zjistit info, takže se toho nebojte. Co se týká termínu našeho prvního víkendu tak podle vašich vyjádření dopadl jak únorový (26.-28.2.2010) a březnový (12.-14.3.2010) stejně. Prosincový se nehodí nikomu. Takže vás prosím o aktuální info o tom jak na tom jste. Jestli únor nebo březen je pro vás lepší? Abychom to už uzavřeli. Jinak vám v příloze posílám seznam literatury, který vám může pomoci při zpracování témat. A jak má to zpracované téma vypadat? Takto: písemné zpracování, ve kterém je obsaženo vše podstatné. Tak abyste ho mohli prezentovat ostatním a zároveň aby z těch vašich textů se mohl vytvořit takový silabus ZP. Pokud si dá někdo práci, že téma zpracuje jako prezentaci bude to jenom plus a budu rád a vaši spolustudenti určitě taky. Zpracovaný materiál mi pošlete co nejdříve. Abychom mohli ještě před víkendem odstranit případné nedostatky. Jinak samozřejmě jsem k dispozici na jakékoli konzultace, dotazy...!!! Toť zatím vše. Všem třeťákům přeji krásný zbytek měsíční praxe a těším se na zprávy od vás. Pavel Pavel Kaplan 4049@post.jabok.cz V5691 Zážitková pedagogika 2 I.