Projektová práce: Prezenční studium – požadavky k získání klasifikovaného zápočtu: Jednotlivec nebo skupina (maximálně 3 studenti) vypracuje návrh projektu, který bude obsahovat: 1. Název projektu. 2. Zdůvodnění potřebnosti. 3. Cíle projektu. 4. Cílová skupina. 5. Potenciální partneři. 6. Klíčové aktivity projektu a jejich rozdělení na dílčí aktivity. 7. Realizační tým projektu. 8. Harmonogram projektu. 9. Rámcový rozpočet projektu. 10. Výstupy projektu. 11. Rizika projektu a opatření, jak jim předcházet. Projekt jednotlivec nebo skupina představí na hodině v květnu 2010 – s využitím Power Pointové prezentace – délka trvání prezentace nejméně 10 minut. Tématem projektu může být buď příprava závěrečného semináře o praxích, nebo téma související se školou (např. jak hodnotit vyučující, jak by měly vypadat „duchovní služby“ na Jaboku atd.). Skupiny si téma dohodnou s vyučující do 30.9. 2009. Příprava projektu bude rozdělena na několik etap, každá skupina do stanoveného data přijde s úkolem na konzultaci a pak přinese hotový úkol. Etapy: 1. Do 10. listopadu 2009 předložit návrh dotazníku na zjišťování potřebnosti projektu. 2. Do 15. prosince 2009 předložit výsledky dotazníkového šetření a z nich vycházející návrh klíčových aktivit. Splnění bodu 1 a 2 je podmínkou získání zápočtu za zimní semestr. 3. Do 20. února 2010 předložit zdůvodnění potřebnosti, cíle projektu, popis klíčových a dílčích aktivit a rizika projektu – v tabulkách. 4. Do 20. dubna 2010 předložit realizační tým projektu, harmonogram a rozpočet projektu – v tabulkách, a výstupy projektu. 5. Ve druhé polovině května budou skupiny prezentovat své projekty – Power Pointové prezentace. Je nutno si nechat dostatek času na konzultace, může se stát, že jich budete potřebovat několik, takže je nutno si úkoly nenechávat na poslední chvíli. Kombinované studium – požadavky k získání zápočtu: Každý student vypracuje návrh projektu, který bude obsahovat: 1. Název projektu. 2. Zdůvodnění potřebnosti. 3. Cíle projektu. 4. Cílová skupina. 5. Potenciální partneři. 6. Klíčové aktivity projektu a jejich rozdělení na dílčí aktivity. 7. Realizační tým projektu. 8. Harmonogram projektu. 9. Rámcový rozpočet projektu. 10. Výstupy projektu. 11. Rizika projektu a opatření, jak jim předcházet. Vyberte si konkrétní organizaci působící v sociální oblasti, najděte si informace o její činnosti a z toho vycházejte při zpracování projektu. Projekt bude obsahovat všechny tabulky a další údaje podle vzoru v přednáškách. K projektu je nutno dodat návrh dotazníku, kterým byste mohli zjistit potřebnost projektu pro cílovou skupinu – z dotazníku budou pak vycházet klíčové aktivity projektu. Doporučuji projekt před odevzdáním konzultovat - osobně. Termín odevzdání projektů: 31. května 2010.