První část úkolu se týká osob s mentálním postižením. První video naleznete pod tímto odkazem: https://www.youtube.com/watch?v=OEegYo-fYH8 Po jeho zhlédnutí odpovězte na následující otázky k prvnímu videu: * Jaké cíle si klade muzikoterapie s těmito osobami? Jmenujte alespoň tři cíle zmíněné ve videu. * Popište alespoň dvě skutečnosti, které vás zaujaly a čeho konkrétního jste si všimli na reakcích lidí s mentálním postižením při jednotlivých aktivitách. I v následujícím videu zůstaneme ještě u práce s lidmi s mentálním a kombinovaným postižením: https://www.youtube.com/watch?v=JiXfa96_-kI Po zhlédnutí tohoto videa si vyberte dva z představených muzikoterapeutů a u každého z nich popište, co vás na jeho způsobu práce zaujalo. Druhá část úkolu se týká muzikoterapie (nejen) pro seniory. Aktivity, které ve videu budou představeny, jsou vhodné pro nejrůznější skupiny osob, nejen seniory. Všimejte si prosím toho, jak muzikoterapeut aktivity seniorům vysvětluje a jak probíhá jejich reflexe. Neméně důležitý je také průvodní komentář muzikoterapeuta. Podívejte se tedy pečlivě na video pod tímto odkazem: https://www.youtube.com/watch?v=EoCc9VfVZkk&t=66s Potom popište alespoň 8 aktivit, které jsou ve videu se seniory praktikovány a u každé uveďte, co je podle vašeho úsudku jejím cílem. Vypracovaný úkol prosím odevzdejte do odevzdávárny předmětu Metody muzikoterapie s názvem: Denní studenti úkol 27. 2. Aby vám mohla být započtena docházka, učiňte tak nejpozději v pátek 28. 2. Děkuji a zdravím! Jana Zajícová