Milí studenti, v prvním videu se podívejte na to, jak je možné v rámci muzikoterapie podpořit vývoj úplně malých dětí do tří let. Podívejte se na video na tomto odkazu: https://www.facebook.com/watch/?v=10156610470024046 Trvá jen necelých deset minut, ale je v něm řečeno mnoho důležitého. Podívejte se na něj tedy i opakovaně a poté prosím odpovězte na následující otázky: 1. Co všechno je cílem podpůrné vývojové muzikoterapie u dětí do tří let – uveďte alespoň pět skutečností, které jsou ve videu uvedeny. 2. Jaké konkrétní účinky u těchto dětí muzikoterapické působení může mít – uveďte alespoň pět skutečností, které jsou ve videu uvedeny. 3. Jaké pocity jsem měl/a já při sledování tohoto videa. Ve druhém a třetím krátkém videu se podívejte na ukázky muzikoterapie v MŠ: Muzikoterapie MŠ Bohumín https://www.youtube.com/watch?v=prf0OGgv4PM Muzikoterapie MŠ Kozolupy https://www.youtube.com/watch?v=qJDAckWxcE4 A odpovězte na následující otázky: 1. Jaké dovednosti muzikoterapeut potřebuje k vedení takového programu pro děti – uveďte alespoň pět konkrétních dovedností. 2. Jakými prostředky si muzikoterapeut zjednává autoritu – popište, čeho k tomu využívá. 3. Která dvě cvičení vás zaujala a z jakého důvodu – popište. Své odpovědi v jednom souboru uložte do odevzdávárny na IS u předmětu Metody muzikoterapie. Odevzdávárna má název: Denní studenti úkol 20. 2. Aby vám mohla být započtena docházka, učiňte tak nejpozději v pátek 21. února. Děkuji a zdravím! Jana Zajícová