INDIVIDUÁLNÍ PLÁN "" Prostřednictvím vyškolených pedagogů a pracovníků s mládeží, vytvořením inovativní metodiky a zdrojů a pomocí připraveného inkluzivního pracovního prostředí umožnit takové transformace a změny pro mladé dospělé s poruchami učení a jinými obtížemi, které přispějí k rozvoji jejich životních dovedností a kompetencí potřebných pro jejich zaměstnatelnost a přechod na inkluzivní pracoviště. " Vážení mentorovaní! Toto je o váš individuální plán, který vám pomůže získat představu o vašich pracovních cílech a záměrech. Na konci tohoto plánu jsme uvedli příklad vyplněného individuálního plánu. Podívejte se na něj, než si dokončíte vlastní. Nyní se na chvíli zamyslete nad svou současnou situací a nad tím, čeho chcete dosáhnout v budoucnu: cíle, které jste si stanovili se svým mentorem, co vám usnadnilo práci, výzvy nebo překážky, kterým čelíte, a vyplňte tabulku na základě svých zkušeností. To vám pomůže pochopit, kde jsou vaše silné a slabé stránky, a zlepšit vaši komunikaci v práci. INDIVIDUÁLNÍ PLÁN A PROGRAM JMÉNO:_______________________ VNÍMÁNÍ SEBE (Popište se) POPIS SITUACE (Co?) MINULÉ ZKUŠENOSTI (Proč?) METODY a STRATEGIE (Jak?) HLAVNÍ AKTÉŘI (Kdo?) ČASOVÝ RÁMEC (Kdy?) EMOCE (Jak se cítíte v určitých situacích?) POPIS SITUACE (Co?) MINULÉ ZKUŠENOSTI (Proč?) METODY a STRATEGIE (Jak?) HLAVNÍ AKTÉŘI (Kdo?) ČASOVÝ RÁMEC (Kdy?) MEZILIDSKÉ VZTAHY (lidé kolem vás) POPIS SITUACE (Co?) MINULÉ ZKUŠENOSTI (Proč?) METODY a STRATEGIE (Jak?) HLAVNÍ AKTÉŘI (Kdo?) ČASOVÝ RÁMEC (Kdy?) NEZÁVISLOST (Co můžeš dělat sám?) POPIS SITUACE (Co?) MINULÉ ZKUŠENOSTI (Proč?) METODY a STRATEGIE (Jak?) HLAVNÍ AKTÉŘI (Kdo?) ČASOVÝ RÁMEC (Kdy?) PRÁCE (Jaké máš dovednosti?) POPIS DOVEDNOSTI (Co?) MINULÉ ZKUŠENOSTI (Proč?) METODY a STRATEGIE (Jak?) HLAVNÍ AKTÉŘI (Kdo?) ČASOVÝ RÁMEC (Kdy?) DATUM: AUTOR: