E-learning – body k řešení – kombinované studium (červeně označené body vyžadují nějaký text, odpověď, obrázek audiogramu…) 1. Jméno studenta: 2. Projděte si prezentace 1, 2 a především 3 v ISu. Prezentace č. 3 je k dispozici i v komentované verzi s videem. 3. Udělejte si test č. 2 Kombinované studium Test č. 2 4. Podívejte se na správné odpovědi v dokumentu Řešení - Kombinované studium Test č. 2 5. Napište zde, v kterých otázkách jste chybovali, případně proč si myslíte, že jste udělali chybu: 6. Podívejte se na dokumenty · https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096066178-televizni-klub-neslysicich/216562221800017/#programm ePlayer: · https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096066178-televizni-klub-neslysicich/219562221800002/ · https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096066178-televizni-klub-neslysicich/220562221800017/ 7. Napište v bodech, jak z těchto pořadů vnímáte přístup rodičů a odborníků k inkluzivnímu vzdělávání dětí s těžkou vadou sluchu a k otázce, jaký jazyk je pro malé dítě s těžkou vadou sluchu vhodný. Zajímavé budou především vaše otázky, případně zaznamenané kontroverze a odlišné pohledy na tuto problematiku. 8. Změřte jinému člověku audiogram https://hearingtest.online/ V testu postupujte podle pokynů bod po bodu, nejprve zkalibrujte zvuk ze sluchátek podle instrukce, pak proveďte vlastní měření. Použijte přitom sluchátka a změřte každé ucho zvlášť. Výsledek Vašeho audiologického vyšetření se Vám ukáže zakreslený v audiogramu. Pokud kliknete na tlačítko OVERLAY, získáte představu, jak je na tom Váš sluch v souvislosti s řečovým banánem (viz přednáška). Klinknete-li na tlačítko Print – Save – Bookmark, audiogram se zvětší a dole vlevo uvidíte možnost „print this page“ a audiogram se vytiskne. 9. Obrázek audiogramu vložte sem. 10. Napište, zda jste u měřené osoby zjistili ztrátu sluchu a jaká je (viz přednáška – dělení podle velikosti ztráty sluchu), zda slyší na obě uši stejně, které je lepší a které horší, jak slyší hluboké a vysoké frekvence, zda stejně, nebo zda se její prahy sluchu na různých frekvencích liší). 11. Napište, jaký má nebo nemá daný člověk problémy s porozuměním a případně mu navrhněte řešení. 12. Pokud se chcete předpřipravit na závěrečný test, který si můžete zkusit napsat na konci posledního bloku 14.4., podívejte se na prezenci č. 4, k dispozici je i v komentované verzi s videem.