METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI II. 1. února 2021 Hana Čížková, Tereza Najbrtová, Marie Ortová, Jan Brázda SOUVISEJÍCÍ PŘEDMĚTY Metodický a supervizní seminář II. + Odborná praxe informativní II. (korekvizity) Odborná praxe prázdninová I. TERMÍNY 2021: 15.2. – 19.2. PRAXE II. 15.3. – 19.3. PRAXE III. 19.4. – 23.4. PRAXE IV. Týden před a týden po je vždy seminář k praxi. 25.5.2021 (12:00 – 16.00) STUDENTSKÁ KONFERENCE v aule TEMATICKÉ ZAMĚŘENÍ PRAXÍ PRAXE II: SaSM a NZDM Salesiánská střediska mládeže Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež Rozpis do konce týdne Možnost vlastního pracoviště Doučování pošle mailem Hana Čížková Možnost výběru z tabulky volných pracovišť a dobrovolnictví PRAXE III: Dětské domovy PRAXE IV: Výchovné ústavy DOKUMENTY K PRAXI IPP – Individuální plán praxe - NOVÝ Zpráva z praxe Hodnocení z pracoviště Před praxí vyzvednout PRŮVODNÍ DOPIS PODMÍNKY PRO ZÁPOČTY Seminář - MSSP II: §Docházka (max. jedna absence, při dvou náhradní práce) Praxe - OPI II: §Splnění praxí v plném rozsahu §Pokud praxe neproběhne v řádném termínu, je třeba nahradit (po konzultaci s Janem Brázdou) do konce zkouškového období Dokumenty v portfoliu: IPP (nový formulář) Zpráva z praxe Hodnocení studenta pracovištěm PRÁZDNINOVÁ PRAXE I. 60 hodin v průběhu letních prázdnin §Možno plnit i v zahraničí (doporučujeme) Během letního semestru: §Výběr praxe + konzultace s vedoucím skupiny §Tvorba IPP §Smlouva na praxi STUDENTSKÁ KONFERENCE 25. května 2021 Cíle: lPropojit teorii se zkušenostmi z praxí lShrnout a prezentovat poznatky a zkušenosti lZažít •organizaci větší akce •skupinovou spolupráci •prezentaci odborných informací a vlastních názorů STUDENTSKÁ KONFERENCE 25. května 2021 Každá skupina: §vybere jedno téma (případně vybere vlastní) §zformuluje CÍL a OSNOVU svého příspěvku VŠE BUDE KONZULTOVAT A NECHÁ SI SCHVÁLIT §sociálními pedagogy (M.Pařízek, M.Kaplánek, P.Kuchař) §učitelem své seminární skupiny do 26. března. STUDENTSKÁ KONFERENCE 25. května 2021 Témata (zkušenosti z doby COVIDové): §1. On-line vyučování a doučování §2. Znevýhodněné rodiny v době opatření proti COVIDu §3. Dětské domovy v době opatřžení proti COVIDu §4. Nízkoprahy a Salesiánská střediska v době opatření proti COVIDu §5. Inkluze v mateřských školkách STUDENTSKÁ KONFERENCE 25. května 2021 Pro každou seminární skupinu bude vylosován jeden úkol: 1. Celková organizace konference hlídání termínů, komunikace s ostatními skupinami, příprava techniky 2. Propagace před konferencí web, sociální sítě, plakáty, zvací emaily 3. Propagace po konferenci tisková zpráva, sociální sítě, foto a videodokumentace 4. Moderování konferenčního dne HARMONOGRAM PŘÍPRAV §Do 24. února: skupina vybere základní TÉMA svého příspěvku a 2 zástupce, kteří budou komunikovat za skupinu a zašle jejich jména a téma organizační skupině a učitelům své seminární skupiny, §Do 24. března: Skupina zkonzultuje CÍL a OSNOVU příspěvku se sociálními pedagogy a zašle je organizační skupině a učiteli své skupiny §Nejpozději na konci dubna by měla propagační skupina začít s propagací (emailové pozvánky, plakáty, www stránky, facebook, …). Informace o příspěvcích získá od organizační skupiny §Do 10. května: Skupiny sdělí „zvláštní“ požadavky na prostor a technické zabezpečení.