Surdopedie test č. 3 1. Napište zda platí nebo neplatí následující tvrzení: · Děti s vadou sluchu nerozumí vtipům · Děti s vadou sluchu mají problémy se čtením · Děti s vadou sluchu nemohou zpívat 2. V jakém případě by tato tvrzení byla pravděpodobně pravdivá? 3. V jakém případě je vhodná kompenzace sluchady? 4. V jakém případě je vhodná kompenzace kochleárním implantátem? 5. Jaký benefit mají sluchadla s velkým počtem kanálů? 6. Od jakého věku lze nosit nitroušní sluchadlo? 7. Kdo nejvíce využije signalizaci vybité baterie? 8. Jakým způsobem přenáší BAHA sluchadlo zvuk do vnitřního ucha? 9. V jakém věku dítěte s těžkou vadou sluchu je optimální kochleární implantace? 10. Z jakých částí se skládá kochleární implantát? 11. Jak dlouho před rozhodnutím o kochleární implantaci musí dítě nosit celodenně sluchadla? 12. Za jak dlouho po operaci obvykle preběhne první nastavení zvukového procesoru? 13. Jak komunikuje paní logopedka s dítětem při nastavování KI? Čeho jste si na její komunikaci s chlapečkem všimli? 14. Jaký je nejčastější důsledek vady sluchu u dětí? 15. 15. Jaké slovo a jaké obvyklé české přísloví jsem artikulovala?