METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI II. 4. února 2019 Jan Brázda, Hana Čížková, Tereza Najbrtová, Marie Ortová SOUVISEJÍCÍ PŘEDMĚTY §Metodický a supervizní seminář II. § + §Odborná praxe informativní II. §(korekvizity) § §Odborná praxe prázdninová I. § § TERMÍNY PRAXÍ A SEMINÁŘŮ: l4. února společný seminář ročníku l18. února seminář ve skupinách před praxí l25. 2. – 1. 3. PRAXE II. (rozpis 5. 2. – 9. 2.) l4. března seminář ve skupinách po praxi l25. března seminář ve skupinách před praxí l1. 4. – 5. 4. PRAXE III. (rozpis ) l8. dubna seminář ve skupinách po praxi l6. května seminář ve skupinách před praxí l13. 5. – 17. 5. PRAXE IV. (rozpis ) l20. května seminář ve skupinách po praxi l l27. května STUDENTSKÁ KONFERENCE v aule (8.30 – 13.00) § TEMATICKÉ ZAMĚŘENÍ PRAXÍ §PRAXE II: SaSM a NZDM §Salesiánská střediska mládeže §Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež § §PRAXE III: Dětské domovy § §PRAXE IV: Výchovné ústavy § DOKUMENTY K PRAXI §IPP – Individuální plán praxe §Zpráva z praxe §Hodnocení z pracoviště § §Před praxí vyzvednout PRŮVODNÍ DOPIS § PODMÍNKY PRO ZÁPOČTY §MSSP II: §Docházka (max 1 absence, při dvou absencích náhradní práce) §Aktivní účast na semináři § §OPI II: §Splnění praxí v plném rozsahu §Pokud praxe neproběhne v řádném termínu, je třeba nahradit (po konzultaci s Janem Brázdou) § §Dokumenty ke každé z absolvovaných praxí odevzdané v řádném termínu schválené učitelem a vložené do PORTFOLIA PRÁZDNINOVÁ PRAXE I. §40 hodin v průběhu letních prázdnin §Možno plnit i v zahraničí (doporučujeme) §Během letního semestru: §Výběr praxe + konzultace s vedoucím skupiny §Tvorba IPP §Smlouva na praxi STUDENTSKÁ KONFERENCE 27. května 2019 §Cíl: lPropojit teoretické poznatky s praxí lShrnout a prezentovat poznatky z vlastní praxe lZažít zkušenost •organizace větší akce •skupinové spolupráce •Prezentace odborných informací a vlastních názorů § STUDENTSKÁ KONFERENCE 30. května 2017 §Pro každou seminární skupinu bude vylosován jeden úkol : 1.Celková organizace konference § dohled nad přípravami (hlídání termínů, komunikace s ostatními skupinami), zajištění místnosti včetně techniky 2.Propagace § zajištění propagace konference před akcí (web, facebook, plakáty, zvací emaily), foto a videodokumentace během konference §3. Občerstvení §4. Moderování konferenčního dne § HARMONOGRAM PŘÍPRAV §Do 18. února: Každá skupina si zvolí 2 zástupce, kteří budou komunikovat za skupinu §Do 4. března: Skupina vybere a zašle TÉMA §Do 25. března: Skupina zformuluje v rámci tématu CÍL a připraví OSNOVU svého příspěvku §Nejpozději na konci dubna by měla propagační skupina začít s propagací (emailové pozvánky, plakáty, www stránky, facebook, …). §Do konce dubna: Skupiny sdělí „zvláštní“ požadavky na technické zabezpečení. § § KOMU INFORMACE POSÍLAT? §Zástupcům skupiny, která má na starost celkovou organizaci §Vedoucímu své seminární skupiny §Janu Brázdovi § § C:\Users\Hanka\Documents\Hanka\Květen - červenec 2014\20140526_093621.jpg C:\Users\Hanka\Documents\Hanka\Květen - červenec 2014\20140526_091810.jpg C:\Users\Hanka\Documents\Hanka\Květen - červenec 2014\20140526_113214.jpg C:\Users\Hanka\Documents\Hanka\Květen - červenec 2014\20140526_081154.jpg