METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV. 6. února 2018 TERMÍNY PRAXÍ A SEMINÁŘŮ: §6. 2. Úvodní seminář pro celý ročník0) - 25 §7. 2. (18.00) - 11. 2.Otevřen rozpis pro výběr praxe 4. §13. 2. Seminář před praxí v seminárních skupinách – IPP §5. 3. - 9. 3. Praxe 4. §13. 3. Seminář po praxi v seminárních skupinách §14. 3. (18.00) – 18. 3.Otevřen rozpis pro výběr praxe 5. §27. 3. Seminář před praxí v seminárních skupinách – IPP §9. 4. - 13. 4. Praxe 5. §17. 4. Seminář po praxi v seminárních skupinách §18. 4. (18.00) - 22. 4. Otevřen rozpis pro výběr praxe 6. §24. 4. Seminář před praxí v seminárních skupinách – IPP §14. 5. - 18. 5. Praxe 6. §22. 5. Seminář po praxi v seminárních skupinách § §29. května STUDENTSKÁ KONFERENCE v aule (8.30 – 13.00) § VÝBĚR PRAXE §Zaměření na sociální práci: § §Student musí v rámci 6 týdnů praxí splnit tyto náležitosti: § §Praxe u 4 cílových skupin: 1.Ohrožené děti, mládež a rodiny – bude realizována povinně ve státní správě (OSPOD, sociální kurátoři), doporučujeme ještě druhou praxi v neziskovém sektoru 2.Dospělí ohrožení sociálním vyloučením 3.Lidé s postižením 4.Senioři § §Na jedné z praxí musí studenti sledovat také pastorační cíle (IPP a zprávu poslat také příslušnému učiteli z katedry teologie a filozofie) VÝBĚR PRAXE §Zaměření na speciální pedagogiku: § §Student musí v rámci 6 týdnů praxí splnit tyto náležitosti: § §Praxe na 4 typech pracovišť: 1.Školy zřizované podle § 16, odst. 9 Školského zákona + Speciálně pedagogická centra 2.(Sociální) služby pro děti s postižením 3.(Sociální) služby pro dospělé s postižením 4.Státní správa (Úřady práce, odbory Městských úřadů) § §Během praxí získat zkušenost alespoň se 3 druhy postižení (každé z nich na zvláštní praxi) – smyslové, tělesné, mentální (kombinované) § §Na jedné z praxí musí studenti sledovat také pastorační cíle (IPP a zprávu poslat také příslušnému učiteli z katedry teologie a filozofie) PRŮBĚŽNÁ PRAXE §40 hodin v průběhu letního semestru §Doba trvání alespoň 3 měsíce §IPP + zpráva + hodnocení §zprávy do příslušné odevzdávárny STUDENTSKÁ KONFERENCE 29. května 2018 §HLAVNÍ TÉMA: § §Lidé s postižením §a §Zákon 108 o sociálních službách § §Každá skupina si v rámci hlavního tématu zvolí konkrétní zaměření a zformuluje cíl § STUDENTSKÁ KONFERENCE 29. května 2018 §Pro každou seminární skupinu bude vylosován jeden úkol : 1.Celková organizace konference § dohled nad přípravami, zajištění místnosti včetně techniky 2.Propagace § zajištění propagace konference před akcí (web, facebook, plakáty, zvací emaily), foto a videodokumentace během konference §3. Občerstvení §4. Organizace konferenčního dne – „chairman“ § moderování, hlídání času § STUDENTSKÁ KONFERENCE 30. května 2017 §Každá skupina si zvolí 2 zástupce, kteří budou komunikovat za skupinu (nahlásí H. Čížkové do 28. února). §Každá skupina si připraví program v délce 50 minut a nejpozději do 17. dubna předá jeho osnovu organizační a propagační skupině. §Nejpozději na konci dubna by měla propagační skupina začít s propagací (emailové pozvánky, plakáty, www stránky, facebook, …). §Nejpozději do konce dubna by skupiny měly sdělit „zvláštní“ požadavky na technické zabezpečení. § STUDENTSKÁ KONFERENCE 29. května 2018 1.Skupina R. Kuchaře: Celková organizace konference § Koordinátoři: Olga Bierhanzlová 2.Skupina H. Čížkové: Propagace § Koordinátoři: Tereza Vlčková, Jan Chmúra 3.Skupina M. Ortové: Občerstvení § Koordinátoři: Pavlína Formánková, Klára Bavolová §4. Skupina I. Čihánkové (ETF): Organizace konferenčního dne – „chairman“ § moderování, hlídání času § C:\Users\Hanka\Documents\Hanka\Květen - červenec 2014\20140526_093621.jpg C:\Users\Hanka\Documents\Hanka\Květen - červenec 2014\20140526_091810.jpg C:\Users\Hanka\Documents\Hanka\Květen - červenec 2014\20140526_113214.jpg C:\Users\Hanka\Documents\Hanka\Květen - červenec 2014\20140526_081154.jpg