Integrace dětí s odlišným mateřským jazykem II. LS 2015/16 1/ 4. 2. 2016 Úvodní setkání-podmínky plnění předmětu v letním semestru. Semestrální úkol-immersion (vnoření se) do menšiny žijící v ČR. 2/ 11. 2. 2016 Výuka není-lyžařský výcvik 2. ročníku 3/ 18. 2. 2016 Výuka není-konference SGS TUL vyučující. Bude zadán náhradní úkol. 4/ 25. 2. 2016 Systém vzdělávání ve vybraných zemích: Vietnam, Čína, Rusko, Ukrajina, USA-přechod dětí z těchto zemí do našeho vzdělávacího systému a naopak. 5/ 3. 3. 2016 Výuka není-praxe 2. ročník 6/ 10. 3. 2016 Výuka není-Den Jaboku o uprchlictví 7/ 17. 3. 2016 Pokračování v tématu Systém vzdělávání ve vybraných zemích: Vietnam, Čína, Rusko, Ukrajina, USA-přechod dětí z těchto zemí do našeho vzdělávacího systému a naopak. Host Mgr. Radka Vavřenová, zástupkyně ředitele ZŠ Sázavská-téma třída s dětmi s odlišným mateřským jazykem. 8/ 24. 3. 2016 Výuka není-velikonoční prázdniny 9/ 31. 3. 2016 Kazuistiky z knihy Cristika Igoa (2005): The children of immigration (praxe třeťáci) 10/ 7. 4 Výuka není-praxe 2. i 3. ročník 11/ 14. 4. 2016 Pokračování-kazuistiky z knihy The children o immigration 12/ 21. 4. 2016 Host z neziskové organizace META-téma podpora vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem. 13/ 28. 4. 2016 Výuka není-praxe 2. ročník 14/ 5. 5. 2016 Výstupy ze samostatné práce-vnoření se do života menšiny žijící v ČR. 15/ 12. 5. 2016 Zápočty.