Milé studentky, posílám slíbený další úkol. prosím, přečtěte si ho až do konce. Úkol souvisí se stranou 2. 1. Prohlédněte si stranu 2. 2. Napište, co vše může na této straně být klíčem. 3. Popište strategii, v čem se bude měnit od předchozích stran? 4. Vypracujte stranu. 5. Napište, jak jste pracovaly - postřehy, jakou jste použily nakonec strategii a zda jste ji měnily, které úkoly byly složité, zda a jak jste chybovaly... 6. Objevily se v průběhu práce nějaké nové klíče? Pokud ano, tak jaké? 7. Vymyslete několik příkladů situace, kdy se klíč jen může jevit klíčem, např. kniha má hezkou grafiku a více obrázků - znamená to, že bude jednodušší text? pokud je auto prodáno do jiného kraje a nezmění se registrační značka, je význam registrační značky jako klíče oslaben lze kvalitu školy odvozovat od vnějších znaků?... 8. Promyslete a napište, co vše jsme se už od začátku semestru naučily. Úkoly napište v ložte do odevzdávárny nejpozději v neděli 1. 4. Připomínám ještě, že se kvůli praxím v pondělí 26. března nesejdeme. Hodinu budeme mít až v pondělí 2. dubna. Marie Ortová Marie Ortová 4006@post.jabok.cz S5101 Rozvoj poznávacích funkcí metodou R.Feuersteina I.