Projektová práce:


Prezenční studium – požadavky k získání klasifikovaného zápočtu:


Jednotlivec nebo skupina (maximálně 3 studenti) vypracuje návrh projektu, který bude obsahovat:


 1. Název projektu.
 2. Zdůvodnění potřebnosti.
 3. Cíle projektu.
 4. Cílová skupina.
 5. Potenciální partneři.
 6. Klíčové aktivity projektu a jejich rozdělení na dílčí aktivity.
 7. Realizační tým projektu.
 8. Harmonogram projektu.
 9. Rámcový rozpočet projektu.
10. Výstupy projektu.
11. Rizika projektu a opatření, jak jim předcházet.


Projekt jednotlivec nebo skupina představí na hodině v květnu 2010 – s využitím Power Pointové
prezentace – délka trvání prezentace nejméně 10 minut.


Tématem projektu může být buď příprava závěrečného semináře o praxích, nebo téma související se
školou (např. jak hodnotit vyučující, jak by měly vypadat „duchovní služby“ na Jaboku atd.).
Skupiny si téma dohodnou s vyučující do 30.9. 2009.


Příprava projektu bude rozdělena na několik etap, každá skupina do stanoveného data přijde s úkolem
na konzultaci a pak přinese hotový úkol.


Etapy:
 1. Do 10. listopadu 2009 předložit návrh dotazníku na zjišťování potřebnosti projektu.
 2. Do 15. prosince 2009 předložit výsledky dotazníkového šetření a z nich vycházející návrh
klíčových aktivit. Splnění bodu 1 a 2 je podmínkou získání zápočtu za zimní semestr.
 3. Do 20. února 2010 předložit zdůvodnění potřebnosti, cíle projektu, popis klíčových a dílčích
aktivit a rizika projektu – v tabulkách.
 4. Do 20. dubna 2010 předložit realizační tým projektu, harmonogram a rozpočet projektu –
v tabulkách, a  výstupy projektu.
 5. Ve druhé polovině května budou skupiny prezentovat své projekty – Power Pointové prezentace.


Je nutno si nechat dostatek času na konzultace, může se stát, že jich budete potřebovat několik,
takže je nutno si úkoly nenechávat na poslední chvíli.









Kombinované studium – požadavky k získání zápočtu:


Každý student vypracuje návrh projektu, který bude obsahovat:


 1. Název projektu.
 2. Zdůvodnění potřebnosti.
 3. Cíle projektu.
 4. Cílová skupina.
 5. Potenciální partneři.
 6. Klíčové aktivity projektu a jejich rozdělení na dílčí aktivity.
 7. Realizační tým projektu.
 8. Harmonogram projektu.
 9. Rámcový rozpočet projektu.
10. Výstupy projektu.
11. Rizika projektu a opatření, jak jim předcházet.


Vyberte si konkrétní organizaci působící v sociální oblasti, najděte si informace o její činnosti a
z toho vycházejte při zpracování projektu. Projekt bude obsahovat všechny tabulky a další údaje
podle vzoru v přednáškách. K projektu je nutno dodat návrh dotazníku, kterým byste mohli zjistit
potřebnost projektu pro cílovou skupinu – z dotazníku budou pak vycházet klíčové aktivity projektu.
Doporučuji projekt před odevzdáním konzultovat - osobně.


Termín odevzdání projektů: 31. května 2010.