Závěrečný seminář studentů 2. ročníku Školní rok 2008/2009 Datum konání: úterý, 26. 5. 2009 Místo konání: VOŠ Jabok – učebna č. 6 Doba trvání: 8:30 – 13:30 Téma: Stáří a senioři Název: Formulace názvu je součástí úkolu. Cíl: Formulace cíle je součástí úkolu. Program - návrh jednotlivých částí programu: · Úvod · Příspěvky skupin A,B,C,D včetně diskuzí · Závěr Časový harmonogram: · 3. 2. 2009 – Pozor! Nutno upozornit! o 1. setkání - informace o ZS – všeobecné a. všichni se musí zapojit b. povinná účast na přípravě i realizaci · do 6. 3. 2009 o studenti sdělí název a cíl (konzultovat to s ostatními) · do 3. 4. 2009 o studenti předloží seznam pozvaných hostů a seznam přednášejících · do 28. 4. 2009 o studenti sdělí požadavky na technické zajištění závěrečného semináře o studenti zajistí distribuci programu a pozvánek v rámci školy Okruhy/Skupiny: Studenti se rozdělí na 4 skupiny, každá ze skupin bude mít specifické úkoly. Skupina A, B, C, D bude mít cca. 15 osob, poslední skupina E bude složena ze 3 zástupců z každé skupiny (A, B, C, D) A. příspěvky studentů B. příspěvky pedagogů VOŠ Jabok C. příspěvky vedoucích praxí D. příspěvky hostí E. organizační skupina Garanti skupin: A. Marie Vorlová B. Ivana Čiháková C. Radek Kuchař D. Martin Jelínek E. Martin Jelínek Témata příspěvků: Témata budou záviset na studentech a hostech, nebude seznam témat, ze kterých by si studenti museli vybrat. Časový harmonogram: Příspěvky: 4 x 55minut 8.30 – 9.00 zahájení, úvodní slovo 9.00 – 9.55 skupina A 9.55 – 10.00 pauza 10.00 – 10.55 skupina B 10.55 – 11.15 dlouhá pauza 11.15 – 12.10 skupina C 12.10 – 12.15 pauza 12.15 – 13.10 skupina D 13.10 – 13.30 závěrečné slovo a hodnocení Kompetence jednotlivých skupin: Každá podskupina vymyslí podnázev a podcíl, který bude korespondovat s celkovým cílem a názvem konference. I. skupina vymyslí podcíl a podnázev, vyhledá studenty, kteří chtějí mít příspěvek, domluví s nimi délku, etc… Kdokoliv ze studentů může přednášet, není to omezené příslušností ke skupině. II. skupina vymyslí podcíl a podnázev, vyhledá pedagogy, kteří chtějí mít příspěvek, domluví s nimi délku, etc… III. skupina vymyslí podcíl a podnázev, osloví vedoucí praxí z pracovišť, které mají vztah k danému tématu, vysvětlí o co jde, že je to zdarma, délku příspěvku, etc… IV. skupina vymyslí podcíl a podnázev, osloví odborníky z oboru, které mají vztah k danému tématu, vysvětlí o co jde, že je to zdarma, délku příspěvku, etc… V. organizační skupina bude mít za úkol: - formulace názvu a cíle konference - skupina sestaví a vytiskne program a připraví nějaký plakát na nástěnky, info kampaň - skupina vytvoří evaluační formulář, který vyhodnotí do 29.5. (do konce prvního týdne zápočťáku). Hodnocení pak pošle mailem a dá na IS. - nejodvážnější ze skupiny bude konferenciér, přednese úvodní slovo, bude uvádět hosty - skupina upraví přednáškový sál, uspořádá sezení, připraví občerstvení, hrnky, kafe, čaj, etc…. - skupina uvede sál do původního stavu po konferenci Občerstvení: čaj, kafe, sladké a slané sušenky, slané tyčinky…